no nexeneitä ainaki netis jonku verra kehuttu ja sumitomoo oli kans mut ei löytyny nii paljo tietoo oisko jollai kokemusta? rengasliikkeel sano et ehkä tuo sumitomo vähä laadukkaampi ja on kuulemma iso rengasfirma. onko kellää lisätietoo noista kahesta pitäs nyt valita kummat ottaa, hintahan molemmilla sama ainaki siellä mistä oon ottamassa. Ois kiva kuulla tost sumitomosta lisää kokemuksii ja löytyykö netist mitää testei tai kommenttei? kiitti jo etukäteen.
Vähän subjektiivista tuo renkaiden ominaisuuksien arvioiminen. Ostaisin tosiaan itse nuo Sumitomot uudestaan, oli pitoa niin kuivalla kuin märällä siedettävästi eikä kummemin kuluneet puolen kesän aikana tai pitäneet meteliä. Mitä muuta sitten pitäisi "halppis" renkaista vaatia..
olen nyt kääntymässä sumitomon puoleen koska sitä on verrattu netissä jopa eagle f1 ja kerta rengasliike sanoi että olisi laadukkaampi ja ulkomaisilla foorumeilla oli aika paljon kehuja renkaasta, vaikka kyllä nexeniäkin on kehuttu. Vai olenko täysin väärässä? ja nexenhän on pieni korealais valmistaja ja sumitomo maailman suurimpia rengasvalmistajia.