elikäs kertokaa minulle että miten ne voidaan irrottaa? kompastuskivi 1:ikkuna veivi: irroitin siitä sen ruuvin siitä veivin päästä mistä sen luulisi olevan pelkästään kiini... pitääkö se ``repäistä`` /kangeta siitä irti vai mikä on konsti? kompastuskivi 2:enhän voi saada sitä muovia irti kun siellä sen takana kulkee se metalli putkilo siihen oven lukitus nuppiin... elikkäs miten se irrotetaan? tahtoisin kunnolliset ohjeet eikä mitään avautumisia lähinnä jälkimmäiseen meinaa älyni loppuu tohon.... kiitöksiö eli syy minkä takia olen alkanut tekemään historiaa vasemmalla aivopuoliskolla on se että keskus lukituksessa ei aukea kuin kuskin ovi ja yksi ovista ei mene lukkoon mutta en kerro osoitetta sitten tarkemmin mutta tuo varkaus on ainakin koitettu estää sillä että olen ottanut bensapumpun releet irti ja jotain muutakin....
Viimeksi muokannut jukkas, 17 Maalis 2007, 15:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ikkunaveivi pitäisi kyllä irrota sen ruuvin jälkeen ihan vetämällä,ellei sitten ed. omistaja ole tehnyt sikamassa-kepposta.
Oven sisäpuolen lukitusnapin saat pois niinikään ristipäärukarilla kunhan nostat sitä hieman.
Voi olla että tarvitsee nostaa "voimalla" että näkyy se ruuvin kanta.
italia kirjoitti:Ikkunaveivi pitäisi kyllä irrota sen ruuvin jälkeen ihan vetämällä,ellei sitten ed. omistaja ole tehnyt sikamassa-kepposta.
Oven sisäpuolen lukitusnapin saat pois niinikään ristipäärukarilla kunhan nostat sitä hieman.
Voi olla että tarvitsee nostaa "voimalla" että näkyy se ruuvin kanta.
vielä sellanen juttu että mikä siinä voi olla paskana siinä ovessa? Kun sitä ei saa auki keskuslukolla ei ulkoa eikä sisältä ja se lukitus nuppi on kuin juuttunut kiinni tai että sitä saa vetää ylös päin, mutta se ei jää siihen auki asentoon.... onkos kellään ollut samanlaista vikaa???