kilpien peittäminen kuvissa

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

kilpien peittäminen kuvissa

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Moni tuntuu peittävän auton kilvet kuvista.Miksi? :? Sitten ymmärrän jos autossa on huippuhifit tai kaara harvinainen/huippukallis,mutten muuten.Parkkipaikat on täynnä autoja,jossa on kilvet paikoillaan :mrgreen: .Tälläinen tuli vaan mieleen näin Sunnuntai aamuna :shock: Asia ei minua haittaa mutta kieltämättä vähän vaivaa :?

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

No itse teen sen koska siitä ei ole paljoa vaivaa.
Onhan tuo minun projektiosasto aikas herkullinen varkaalle, sieltä saa esim selville minkälainen hälytin autossa on :wink:

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Täällä jutustellaan monenlaisista asioista. Joku esimerkiksi voi kertoa "Viimeisin hankinta" -osiossa kertoa ostaneensa juuri 20 000 € kotiteatterin. Melko nopsaan hämärämies selvittää albumin rekkarin kautta kyseisen Pertin kotiosoitteen ja kengännumeron. Tämän lisäksi Pertti on "Avautumis ketjussa" kiroillut autohälyttimien kalleutta ja päättänyt olla hankkimatta moista laitetta....jne.
Itse pidän myös foorumin eräänlaisesta anonyymiudesta. Henkilöllisyyttään ei tarvitse paljastaa kaikille. :wink:

ps. minulla EI ole 20 000€ kotiteatteria ja autossani ON hälytin.. :mrgreen:
Senza cuore saremmo solo macchine

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Tästä oli aika aiheellinen keskustelu 9xx.fin foorumillla. Itse peitän kaiken koska en halua kenenkään edes yrittävän selvittää auton omistajan nimi/osoite-tietoja.
PS. terveiset aurinkoisesta californiasta

edit. näin juuri pun 164 L-mallin Santa Ana:ssa parkkiksella, foorumilaisia?

Avatar
Joksa
Viestit: 409
Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Ei ole myöskään kiva vastata perättömiin vahinkoilmoituksiin.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Itse olen tehnyt ilmoituksen, joka estää tietojen antamisen muille kuin poliisille. Jos kysyy mun rekkareita tekstarilla tai puhelimella, niin nimen saa selville, mutta ei osoitetta.

Avatar
Antieko
Viestit: 649
Liittynyt: 07 Huhti 2005, 11:30
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Antieko »

KJS kirjoitti:Itse olen tehnyt ilmoituksen, joka estää tietojen antamisen muille kuin poliisille. Jos kysyy mun rekkareita tekstarilla tai puhelimella, niin nimen saa selville, mutta ei osoitetta.
Minne tuo ilmoitus tehdään ja onko se helppo toimitus?

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

^Tuosta lomake paperille japostiin, ei se sen kummempi operaatio ole. Ilmoitus on siis henkilökohtainen ja kun vaihdat autoa, kielto siirtyy automaattisesti ilman mitään toimenpiteitä seuraavaan autoon.

http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/6917A419 ... 0/B111.pdf

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Meikäläinen on peittänyt auton persiistä kohdan, jossa luke 3-litres. Ihan vaan, etten joudu tappamaan ketään vain sen takia, että tilanne luo autovarkaan. Vankilareissua välttääkseni voisin myös sutata kilvet kuvista, jos auton häviäminen on siitä kiinni.

Rahasta ei ole kyse, auto on vanha makaroonilaatikko. Mutta jos auton korjaamiseen sitoutunut vitutus purkaantuu kerralla pahaa aavistamattomaan autovarkaaseen, ei sille hyvin käy. Nyrkit kuluu varmaan puoleen väliin kyynerpäätä ennen kuin huomaa lopettaa ja jatkaa potkimalla.

Luulen että monet muutkin pelkäävät itseään enemmän kuin auton häviämistä.

Vastaa Viestiin