75 America/Milano/QV erot?
Valvoja: Moderators
75 America/Milano/QV erot?
Tyhmänä kyselen tällaista, tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hommata tavalla tai toisella "isolohko"-75. Eli kehuja, risuja, ruusuja tänne vaan... Ja toki voi tarjota omaa kulkinetta jos on mitään haluja siitä luopua, uusi koti olisi erittäin hyvää huolta pitävä.
Jos se ei usko, sitä on lyötävä.
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Hyvät 75:ta käsittelevät sivut. Tieto varmaan kohtuullisen paikkansa pitävää.
http://alfa75.info
Tuossa eri malleista tietoa:
http://alfa75.info/id46.htm
http://alfa75.info
Tuossa eri malleista tietoa:
http://alfa75.info/id46.htm
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
- Paikkakunta: Mikkeli
Kuva on Tampereelta, auto ei ole isolohko.kumimuumi kirjoitti:Tampereelta? ..vai kuopiosta?
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Mun jäljiltä löytyy foorumilta kaikenlaista narinaa 75 3.0:sta, joka on huonolaatuinen ja hankalasti korjattava laite, ellei omaa lottovoiton siivittämää vapaa-aikaa.
Vähälle huomiolle on ehkä jäänyt, että jostain syystä se auto ei tunnu "kropan jatkeelta" vaan jotenkin etäiseltä. Se antaa ymmärtää, mutta ei hevillä anna. Tuntemus on varmaan minun kohdallani monien osien summa: penkki on vähän liian iso (napakampi 1.6-mallin penkki vaihtuu tilalle kesäksi), ohjausvälitys on vähän liian pitkä ja takana olevan vaihdelaatikon hämmentäminen vähän liian suureleistä hommaa. Perä korkealla kuin fokkerissa, vakiojouset alla. Ei tiedä onko auto yli vai aliohjautuva. Se ei erityisesti tee mitään, paitsi silloin kun se ampuu lapasesta. Radalla kovassa vauhdissa se kommunikoi paremmin, oikeastaan nautittavasti. Drifting-tyylinen ajaminen on sen kuminivelkardaanin ja pitävän perusluonteen takia nuorallatanssia, ainakin näillä taidoilla ja alle 200 hepalla.
Olipas selitys. Suurin vika on varmaan penkin, ratin ja korvien välissä. Ehkä pidän enemmän alle 1000 kilon autoista, jotka ovat yliohjautuvia jo parkkipaikalla.
Auto ei kuitenkaan ole kaupan, siihen se on liian kallis.
Vähälle huomiolle on ehkä jäänyt, että jostain syystä se auto ei tunnu "kropan jatkeelta" vaan jotenkin etäiseltä. Se antaa ymmärtää, mutta ei hevillä anna. Tuntemus on varmaan minun kohdallani monien osien summa: penkki on vähän liian iso (napakampi 1.6-mallin penkki vaihtuu tilalle kesäksi), ohjausvälitys on vähän liian pitkä ja takana olevan vaihdelaatikon hämmentäminen vähän liian suureleistä hommaa. Perä korkealla kuin fokkerissa, vakiojouset alla. Ei tiedä onko auto yli vai aliohjautuva. Se ei erityisesti tee mitään, paitsi silloin kun se ampuu lapasesta. Radalla kovassa vauhdissa se kommunikoi paremmin, oikeastaan nautittavasti. Drifting-tyylinen ajaminen on sen kuminivelkardaanin ja pitävän perusluonteen takia nuorallatanssia, ainakin näillä taidoilla ja alle 200 hepalla.
Olipas selitys. Suurin vika on varmaan penkin, ratin ja korvien välissä. Ehkä pidän enemmän alle 1000 kilon autoista, jotka ovat yliohjautuvia jo parkkipaikalla.
Auto ei kuitenkaan ole kaupan, siihen se on liian kallis.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: 75 America/Milano/QV erot?
Ääni http://www.youtube.com/watch?v=MPkS_I8pM5wDaChief kirjoitti:Tyhmänä kyselen tällaista, tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hommata tavalla tai toisella "isolohko"-75. Eli kehuja, risuja, ruusuja tänne vaan... Ja toki voi tarjota omaa kulkinetta jos on mitään haluja siitä luopua, uusi koti olisi erittäin hyvää huolta pitävä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free