Getvosessa kulahtaneet keulalogo ja takapään logo.Keulamerkki on näköjään sama 33/75/145/146/155/156/164/166/Spider/GTV,mutta takapäähän samat ovat vain 155/156/166.Suomessa tuo keulalogokin näyttää maksavan maltaita eikä takapäähän näytä heti ainakaan Heikalta löytyvän.
Onko jollain tiedossa,mistä ulkomailta noita saisi huokeasti tilattua?
Lisäksi takapäähän voisi muutkin mallimerkinnät laittaa,jos vain samasta puljusta löytyisi.Auto siis gtv v6tb-96.Kiitoksia jo etukäteen
Oon soittanut/katsonut ei heti hyllystä löydy ja hintakin mielestäni melko tyyris.Keulaan löytyisi heti,mutta mielellään samasta paikasta molemmat samalla,jos vaikka noi mallimerkinnät myös saisi samasta paikasta.
Tilasin lätkät eteen ja taakse joitakin aikoja sitten. Oletin että taakse se saranoitu on se vaikeampi vaihdettava, mutta eipäs ollutkaan. Paskamainen sekin oli kun piti puristaa jousta kasaan ja samalla saada se e-sokka sinne luukun väliin. Olisi varmaan palanut hermot jos ei olisi ollut käytössä ohutkärkisiä lukkopihtejä joilla sain sen sokan paikoilleen. Ja vanha lätkän pohja on kyllä paljon laadukkaampi kuin uusi muovirimpula
Mutta miten tuo keulan lätkä irtoaa? Pultteja aloin irroitella mutta ei se keulakolmio sieltä mihinkään lähde. Heiluu vain. Joillain muovikynsillä ovat toisissaan ne keulakolmion puolikkaat eikä ihan helpolla irtoa (ehjänä) toisistaan Jotain kaksipuolista teippiä/liimaa siellä välissä on, mutta onko ne logon tapit vielä joillain sokilla tmv kiinni siellä? En saanut kuin pienen klommon aikaiseksi ja sitten päätin luovuttaa ja ruuvasin takaisin kiinni.
^Mistä autosta on kyse? 156:sesta ainakin itse sain ne puolikkaat irti toisistaan ihan vaan muljuttelemalla. Tiukassa ne oli mutta lähti ilman erikoistyökaluja
Sen itse lätkän irrotus oli paljon hankalampaa kun se oli jollain mega-liimalla kiinni. Vedessä liottamalla lopulta irtosi...
niin se etumerkkihän on kiinni joillain teipillä/liimalla ja niiden tappien päissä on vielä lukkosokat vai mitkä prikat ovatkaan. Se liima on aika tiukassa.,, varmaan lämmittämällä lähtee helpoiten toinen tapa on lyödä siitä vaikka ruuvari läpi ja nitkuttaa irti... ,) omalla vastuulla tietenkin,,,
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Missähän vaiheessa multa on automalli kadonnut tiedoista
Eli ne keulakolmiot irtoaa toisistaan klipsejä väntämällä ja sitten pääsee käsiksi merkin taakse. Ja ruuvit voi jättää kiinni. Ymmärsinkö oikein?
Tosin se "kromi" irtoilee siihen malliin että kohta sekin on uusittava. Sellaista pintaa ei muoviin omin konstein kaiketi saa. nimimerkillä joskus ns. kromimaalia kokeillut ja aika turhaa kamaa oli.
ei muista noin tarkkaa mutta se kolmion irrotus oli helpoin osa työtä kun ei jäänyt edes mieleen, sen merkin irtisaaminen olikin hiukan vittumaisempi...olikohan sitä kolmiota edes pakko irroittaa? ei muista...
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Ne kolmiot irtoaa toisistaan ihan vaan naksauttamalla. Muistaakseni mitään ei tarvinnut avata kuin näkyvät ruuvit. Siin itse merkissä on sellaiset mini sokat jotka saa irti pihdeillä, ja sen jälkeen lätkä on pelkällä liimalla kiinni...
*edittiä* Piti oikeen käydä katsomassa, kun ei enää muista miten tuo irtosi. Ne sydämen puolikaathan ei siis ole kiinni millään muulla kuin niillä klipseillä. Tuossahan suurin ongelma on siinä että pitäisi olla 4 kättä. Mä tein niin että avasin yhden klipsin, ja sitten työnsin sinne väliin talttapään, ja sitten toisen. Muistaakseni se irtosi kun kaksi tai kolme oli auki. Kiinni se menee ihan vaan napsauttamalla.