Varaosia tarvitaan

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Jarama

Varaosia tarvitaan

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Onko Heikka jossain matkoilla tms kun olen jo useamman viikon ajan yrittänyt saada häneltä osia?
Kun pelkkä teho ei riitä!

alfa 156 v6
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v

Re: Varaosia tarvitaan

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Jarama kirjoitti:Onko Heikka jossain matkoilla tms kun olen jo useamman viikon ajan yrittänyt saada häneltä osia?
ei kai, viime viikolla sain paketin ja eilen toisen... hienosti pelaa toimitukset :)

mutt
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63

Viesti Kirjoittaja mutt »

Keväisin taitaa olla kiirettä osamyynnillä (en tiedä, tekeekö tuota päätyönään.) Paras lienee soittaa, jos haluaa jonossa etuilla. Viime keväänä (vai edellinenkö se oli?) minullakin kesti osien saaminen tavallista pidempään, mutta muulloin on sovitusti toiminut, milloin on osat tulleet Suomeen ajallaan.

liekki
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Viima keskiviikkona tilasin verkkokaupan kautta öljyt yms. ja torstaina tuli viesti, että matkahuollossa odottaa paketti. Kotimaiseksi verkkokaupaksi todella nopeaa toimintaa. Varmaan tosiaan tähän aikaan vuodesta kiirettä riittää, joten sähköposti voi olla huono kontaktointitapa.

Jarama

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Olen myös soitellut ja kerran sainkin kiinni mutta nyt taas ei ole vastaillut. Täytyy varmaan jatkaa yrittämistä :lol:

Verkkokaupasta minäkin tilaisin suoraan mutta kaikkia osia ei ole siellä.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Vastaa Viestiin