Pohjamuovi vai ei?
Valvoja: Moderators
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Pohjamuovi vai ei?
Työläs tuo v6:n pohjamuovi, kun pultit on jumissa joka kerta ja sitten poikki, kun yrittää avata. Kuinka moni ajaa muovin kanssa ja kuinka moni pärjää ilman? Lisäksi vasemmalta alas tuleva palkki on hieman hapertunut, jossa muovit oli kiinni... Jäi muisto käteen...
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
Täällä vannotaan alumiinisen pohjapanssarin nimeen. Varsinkin jos auto on madallettu niin se on paikallaan. Itsellä se on kerran pelastanut todella kalliilta (ja ihan helevetin tyhmältä) vahingolta.
Vakiokorkuisella pärjää vaikka kokonaan ilmankin, mutta on se hyvä kurasuoja.
Vakiokorkuisella pärjää vaikka kokonaan ilmankin, mutta on se hyvä kurasuoja.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- fahlsjy
- Viestit: 1608
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Alumiinilevy mullakin eikä turhaan, muutaman kerran tullut ihan kunnon iskua ja kuitenkin normi teitä ajellessa eikä autoa ole madallettu. Esim jyväskylän rallireissuilla levy on ottanut ihan kunnolla osumaa hiekkateitä vähän reippaammin päästellessä. Muovisen olisi joutunut jo uusimaan aikas monta kertaa...
Kiinnityskin on alkuperäinen pultteja myöten mutta olenkin innokas kuparirasvan käyttäjä.....
Multa siis ääni alumiinilevylle ja kuparirasvalle vaikka jossain toisessa ketjussa noiden yhteensopivuutta epäiltiinkin....
Kiinnityskin on alkuperäinen pultteja myöten mutta olenkin innokas kuparirasvan käyttäjä.....
Multa siis ääni alumiinilevylle ja kuparirasvalle vaikka jossain toisessa ketjussa noiden yhteensopivuutta epäiltiinkin....
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 21 Huhti 2009, 21:57
- Paikkakunta: kajaani
Re: Pohjamuovi vai ei?
Itse ostin Henkalta teräksisen kahden öljypohjan vaihdon jälkeen.Kirkinen kirjoitti:Työläs tuo v6:n pohjamuovi, kun pultit on jumissa joka kerta ja sitten poikki, kun yrittää avata. Kuinka moni ajaa muovin kanssa ja kuinka moni pärjää ilman? Lisäksi vasemmalta alas tuleva palkki on hieman hapertunut, jossa muovit oli kiinni... Jäi muisto käteen...
On maksanut jo tälle kesälle monenkertaisesti itsensä takaisin. Heittämällä paikolleen ja pois,asennukseen menee n. 4 min, olen todella tyytyväinen hankintaan .
- fahlsjy
- Viestit: 1608
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Mun levyssä (by "olli") ei ole aukkoja mutta nysvääjää se ei haittaa koska levy tietenkin puhdistetaan kiiltäväksi molemmin puolin aina öljynvaihdon yhteydessä... ja pysyy kiinnityspultit herkkinäonkin sitten niin, että eihän sitä tarvitse ottaa pois öljynvaihtoa tehdessä - aukot sattuvat kohdalleen
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 21 Huhti 2009, 21:57
- Paikkakunta: kajaani
Re: Pohjamuovi vai ei?
Mitä maksaa, minkä merkkinen?farkku roomeo kirjoitti:Itse ostin Henkalta teräksisen kahden öljypohjan vaihdon jälkeen.
-
- Viestit: 33
- Liittynyt: 21 Huhti 2009, 21:57
- Paikkakunta: kajaani
Re: Pohjamuovi vai ei?
Hinta postikuluineen oli n. 180 €. asentamiseen meni tälläisellä tumpelolla ehkä 5 minuuttia työkalujen etsimisineen. Tilasin heikalta, toimitus aika oli n. 3 viikkoa. Nyt uskaltaa ajella jo mökillekkin, eikä tarvitse hidastetöyssyissä olla kylmärinki persiän ympärillä.Savo kirjoitti:Mitä maksaa, minkä merkkinen?farkku roomeo kirjoitti:Itse ostin Henkalta teräksisen kahden öljypohjan vaihdon jälkeen.