Yritin etsiä haulla, mutta ei löydy vaikka muistan, että jossain keskustelussa tästä oli puhetta...
Kyseessä siis vm. 2004 Alfa 156 2,5 V6 jonka alustasta kuuluu kuopissa ikään kuin hetekan narinaa, jos jouset joustavat vähänkin syvempään. Narina on hyvin kuuluvaa. Jossain keskustelussa sanottiin, että ääni johtuu pyöränripustuksen kuluneista puslista.
No mitäs puslia ne ovat, mistä ne löytää ja kun ei niitä itse kuitenkaan pysty vaihtamaan, niin mitä sellainen remontti maksaa?
Puslien narina
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Usein taitaa etupään ylätukivarsien puslat narista. Koko varsi maksaa Heikalla 59 euroa ja vaihto ei ilmeisesti ole mikään amerikantemppu.
Mulla piti kallistuksenvakaajan runkopuslat aika äänekästä narinaa. Puslia on aikaisemmin saanut tarvikkeena parilla eurolla mutta nyt ei meinannut löytyä, maahantuojakin myisi mieluusti kokonaisen vakaajan. Uretaanipuslia kyllä saa jonkinmoisella toimitusajalla esmes Powerflexiltä. Vaihto ei ole mikään mukava juttu, edellyttää mm. apurungon irrotuksen, mutta kyllä se ihan tehtävissä on.
Mulla piti kallistuksenvakaajan runkopuslat aika äänekästä narinaa. Puslia on aikaisemmin saanut tarvikkeena parilla eurolla mutta nyt ei meinannut löytyä, maahantuojakin myisi mieluusti kokonaisen vakaajan. Uretaanipuslia kyllä saa jonkinmoisella toimitusajalla esmes Powerflexiltä. Vaihto ei ole mikään mukava juttu, edellyttää mm. apurungon irrotuksen, mutta kyllä se ihan tehtävissä on.
- Epäkelpokeräilijä -