Pitöis vaihtaa nopeusmittarin anturi mutta kun se ei lähe irti!! Osaisko joku kertoa että onko sen tarkotus lähteä sieltä ihan nostamalla Sen lukkorenkaan poistamisen??
Ja toinen juttu mittari sekoaa täysin jos ei ryyppyvalo pala, rpm menee nolliin besatankki täysille ( ei huono ominaisuus) ja lämmöt täysille, kauko- ja lähivalot vaihtaa paikka. Ryyppyvalon palaessa ei mitään ongelmia. Lisäksi pelkkä valon palaminen ei riitä , ryyppyä pitää vetää sen verran ulos että alkaa toimia.
Näyttäkää minulle se äijä joka suunniteli sprintin sähköt niin minä näytän teille tappelun!!
Sprint nop. anturi & mittaristo
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Sprint nop. anturi & mittaristo
Ilman häntä ei sähkö-ongelmia olisi:Sprint! kirjoitti:Näyttäkää minulle se äijä joka suunniteli sprintin sähköt niin minä näytän teille tappelun!!

Thomas Alva Edison.
Mutta älä nyt noin vanhaa miestä ala lyömään. Toivottavasti joku osaa auttaa ongelmassasi.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- SP
- Viestit: 957
- Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
- Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D - Paikkakunta: Tampere
mittari
tarkoitit varmaan mittarinvaijeria,et nopeusanturia,kyllä sen vaijerin pitäis sieltä nousta lukkorenkaan poiston jälkeen,on varmaan vaan vähän hapettunu CRC:stä ja kärsivällisyyttä !





Ex-autonasentaja entisessä elämässä...
Mittarivalot
Moikka
Sieltä ompi jokin liitin kosketusta vailla, tai joku asentaja on näpelöinyt maajohtoja.
Tarkista siis mittaripaneelin maadoitus.
TimoJ
Sieltä ompi jokin liitin kosketusta vailla, tai joku asentaja on näpelöinyt maajohtoja.
Tarkista siis mittaripaneelin maadoitus.
TimoJ
Brooommm_____köhköh_pazum__broooom___köhköh___????