
Autossa on uusi kytkin tarpeineen (levy, laakeri ja asetelma) ja jumppa kytkimen työ- ja pääsylinterin kanssa ei ota loppuakseen..
Pääsylintereitä autossa on ollut kiinni kaksi, ilmausnipallinen ja nipaton. Työsylinterin tiivisteet on uusittu, pääsylintereihin ei tuota tiivistesarjaa ollut, mutta kummankaan pääsylinterin kumiosat eivät kyllä uusille häpeä ainakaan silmällä katsoen tai sormin hiplaten. Vuotojakaan kytkin systeemissä ei ole. Myöskin ilmaamista on tehty melkolailla ohjeiden mukaan ja "omalla tekniikalla"..
Pumppaamalla kytkinpoljinta kytkin kyllä irroittaa, mikä mielestäni viittaa ilmaan systeemissä, mutta miten nuo mahdolliset viimeiset ilmat sieltä pois saa?
Tuon kun kuntoon sais, niin leima heltiäis

Katsuria varten väsäsin pultin pätkästä 8mm pitemmän työntötangonkin työsylinterin ja kytkimen käpälän väliin, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Vaikuttaa siltä, ettei työsylinteriin ei saisi tarvittavaa painetta yhdellä polkaisulla..
Alkaapi omat ideat käymään aika vähiin tuon kanssa, oisko arvon raadilla jokunen niksi hihassa tuon suhteen?
Onko tuossa kytkimen ilmaamisessa joku noheva jippo?
