Onnistuin sekottamaan kutosen sytytyksen johdotuksen, joten:
Eli jos pyttyjen järjestys on edestäpäin katsottuna
123
456
Niin laitetaanko myös puolien numerot tuon mukaan?
(Puolien johdoissa on numerointi)
Äkkinpäiten katsottuna nuo menisi johtojen puolesta myös
132
465
V6:n puolien johdotukset
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 21:31
- Car(s): Giulietta, GTV V6 TB, 164TS, 75TS, Spider S2
- Paikkakunta: Laitila
Niissä on renkaat, joissa nuo numerot ovat.Epezi kirjoitti:Onko toi numerointi ihan alkuperäisen näkönen, vai näyttääkö itse tehdyltä. En nimittäin itse muista nähneeni johdoissa numeroita
Samoin suuttimilla menevissä on numerot.
Pahus sentään. 123 - 456 -meiningillä kone ei käy
tyhjäkäynnillä, yskii ja pätkii vain.
Tähän ollaan päästy moottorinvaihdolla, joten voihan
sitä jotain muuakin olla..
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 21:31
- Car(s): Giulietta, GTV V6 TB, 164TS, 75TS, Spider S2
- Paikkakunta: Laitila
Re: V6:n puolien johdotukset
Ratkaistu. Syynä olikin massiivinen imuilmanvuoto.
Uskomatonta, kuulosti ihan sytkä-ongelmalta.
Uskomatonta, kuulosti ihan sytkä-ongelmalta.
foobar kirjoitti:Onnistuin sekottamaan kutosen sytytyksen johdotuksen, joten:
Eli jos pyttyjen järjestys on edestäpäin katsottuna
123
456
Niin laitetaanko myös puolien numerot tuon mukaan?
(Puolien johdoissa on numerointi)
Äkkinpäiten katsottuna nuo menisi johtojen puolesta myös
132
465