Korjauspaloja Sprintiin / muihinkin autoihin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
PabloNeruda

Korjauspaloja Sprintiin / muihinkin autoihin

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Nyt voisi olla mahdollisuus kesän aikana käydä tuon Sprintin (vuosimallia -87) kimppuun, mutta sen vasen takakulma on sen verran huonossa hapessa, että siihen pitäisi löytää korjauspala. Käytännössä osa jota tarvitsisin olisi koko oven takana oleva kylkipala lokareineen kaikkineen. Mitä suurempi pala löytyy, sen parempi.

Mistäs tällaisen palan saisi? Mieluusti Suomesta, ettei tarvitse alkaa tilailemaan ulkomailta. Tai mahdollisesti jos jollain on tietotaitoa ja paikka tiedossa / tilaamassa itse jotain, niin voisi ottaa yhteyttä.

Itse löysin www.oitracon.fi sivuilta excel-tiedoston, jossa oli aika paljon osia Alfoihin (http://www.oitracon.fi/tiiviste/peltiosat.html). Onko tuossa listassa Alfa Romeo Alfasud Sprint nimellä löytyvät osat sopivia tuohon minun malliin? Osanumero 708031 ja 708032 taitais muuten olla oikeat osat, jos vaan malli täsmää :D
Minä mitään allekirjoita!

gtvaj
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Kahan kautta näyttäs olevan saannissa helmapellit ja takakaaret, jälkimmäiset jopa varastossa.

Isompaa palaa ei ollut listoilla
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

PabloNeruda

Osaako joku kertoa minulle, että onko nuo pellit nyt minun autoon sopivat? Toki vois tuonne oitraconille soittaa, mutta jos sen tiedon täältä sais, niin olis erittäin mukava juttu.

Tässä kaksi kuvaa Sprinteistä, onko näissä takakaaret samaa kaliiberia? Eli meneekö eri mallien pellit ristiin? Onko siis vuosimalleissa eroa? Jos en väärässä ole, niin eikös Alfasud Sprint viittaa tuohon vanhempaan malliin?

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alfa- ... Sprint.JPG
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alfa_ ... Sprint.JPG

Mistäs noita Kahan listoja pääsee katselemaan?

jiibee
Car(s): 156 JTS 2.0 -03, Sprint QV 1.5 -87, Fiat Croma ie 20 -90

Viesti Kirjoittaja jiibee »

Hankin muutama vuosi sitten Sprinttiin, vm. -87, paikallisesta varaosapörssistä helmapellit ja takalokasuojan kaaret, sopivat hyvin. En muista mistä ne tulivat mutta löytyivät kyllä liikkeen luottelosta. Helmapellissä oviaukon kohdalla pokkaukset tosin olivat hieman eri mitoilla mutta käytänössä ei haittaa. Sitä en sitten tiedä ovatko takalokasuojan pokkaukset vuosimallin mukaiset, tuskimpa kuitenkaan mitään isoa eroa on.

PabloNeruda

Hieman selvitelty asioita s-postin välityksellä. Tuo quarterpanel on takalokasuojan takana oleva pelti. Ilmeisesti siis se osa, joka jää minun Sprintissä puskurin taakse piiloon. Kaaren koosta en vielä saanut vastausta..

Vastaa Viestiin