Juman pläjäys kun yrittävät vanhaa tappaa. Ensin soittaa myyjä ja kyselee mites oon Alfan ratissa viihtynyt ja onko kaikki pelannu. No, kerron auton olevan menossa takuuhuoltoon huomenna etupään nitinöiden takia ja tunnelma kieltämättä pikkaisen latistui. Avoin kahvikutsu kuitenkin annettiin jos satun suunnalla liikkumaan.
Parin tunnin kuluttua tulee toiselta D-A:lta textarilla ilmoitus huomisesta huollosta ja oikein tervetuloakin toivotettiin
Perskules, kyllä toi musta epäilyttävän paljon palvelulta tuntui. Kaippa tuokin tilanne jossain vaiheessa sitten korjantuu ja kalliiksi muuttuu
Älä hätäänny . Nykyiset Direktiivit vähän kai vaatii myjää kyselemään asiakastyytytyväisyyttä. Ei tainnut hätäpäissään muuta keksiä, kun ton kahvin. Tekstareissakin valmis formaatti
Joku vaihtoautomyyjä yritti eilen soittaa Turun Delta-autosta mulle, olikohan samasta asiasta? Olin töissä siihen aikaan eikä oma puhelin todellakaan ollut käden ulottuvilla. Enpä taida soittaa takaisin. Pistetään nyt se vielä että auton ostosta on noin vuosi aikaa, ja kaksi edeltävääkin autoa on sieltä ostettu (kaikki käytettyjä ).