Muukkonen sanoi että anturisarja ei sovi ts koneeseen.
Haluisin kuitenkin vielä varmistua asiasta, joten voisiko joku katsoa v6 koneen ilmianturin Bosch koodin (jos vaikka hyllyssä sattuisi oleen)
Siis pelkän anturin, ei koko putkihässäkän
ks. kuva
Itsellä olis sellainen epäilys että itse anturiosa on sama, runko vaihtelee koneen mukaan.
No niin ts:än anturissa toi koodi on 00C 2G2 030
joten niillä on siis jotain pientä eroa, mutta mitä?
V6 anturi saattaisi kuitenkin toimia.
Kuka on rohkee ja kokeilee
Maunu kirjoitti:
Ihmetyttää kuitenkin miksi anturi sarjaa myytäisiin vain V6 ja diesel moottoreihin, jos se sopisi myös ts:ään.
Kuinkas paljon noista Ts:istä on mennyt ilmejä verrattuna V6:een ?
Jotenkin on vaan sellainen kutina,että V6:ista menisi enemmän,tiedä sitten häntä onko mitään todellisuuspohjaa.
Mistä sen tietää (tai siis voi epäillä) että anturi on hajalla. Millaisia oireita se aiheuttaa?
Mulla 99 2.0 TS tuntuu alakierroksilla tosi laiskalta. Valoista kun lähtee ja odottaa, että nyt mennään, niin meinaa suorastaan pudota penkiltä lattialle kun auto hyytyy. Sitten onneksi tulee pelastus kun kierrokset nousee yli kolmen tonnin. Eikä se aina tee näin, mutta välillä kuitenkin...