Koetin haulla etsiä ympäri maailmaa mutta ei osunut kohdalle.
Virrat päällä vilkuttaa oikealle kun viiksi keskiasennossa tai oikealla.
Kun laittaa vasemmalle ei vilkuta ollenkaan.
Pitkät ajovalot palaa kokoajan.
Jossakin vaiheessa olin paikantavinani vian sulaketaulun takana olevan boksiin/johtoihin mutta pari kertaa irroittanut
kaikki liittimet boksilta/sulake taulusta ja laittanut takaisin mutta ei apua.Boksia kun puristi niin vilkku lakkasi mutta kun hellitti oteen vika jatkui.
Nyt ei auta puristelut eikä heiluttelut.
Mistä alkaa vian etsintä?
vilkku/valo ongelma 147
Valvoja: Moderators
- Aquatica
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Re: vilkku/valo ongelma 147
Kuulostaa selvästi siltä, että joku johto nyt ei ole kunnon kosketuksessa "jonkun kanssa". Tarkista nyt ihan ensimmäisenä ne perinteisimmät maajohdot, jos mahdollista niin avaat liittimet ja putsaat ne, jos nasta voi edes teoriassa olla väljästi, kiristää se.
Oma arvaukseni on maavika, mutta että missäkö... Valojen releiden kunto? Viiksen kunto, viiksipakan liitokset?
Oma arvaukseni on maavika, mutta että missäkö... Valojen releiden kunto? Viiksen kunto, viiksipakan liitokset?
- Finest
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Monitoimiviiksi -paketti tai sen liitin hajalla?
Yleismittarin kanssa aloittaisin itse noista.
Yleismittarin kanssa aloittaisin itse noista.
Katkaisijasta löytyi "vika".Oli kertynyt metalli jauhetta/pölyä ilmeisesti torven kontakti kehän kulumisesta joka aiheutti oikosulun.
Purku ja paineilma puhallus korjasivat vian.
Kiitos neuvoneille.
Purku ja paineilma puhallus korjasivat vian.
Kiitos neuvoneille.