GTVn huoltohinnoista,
Kävin itse vaihtamassa jakohihnaa jne Muukkosella ja suosittelen kyllä Muukkosta kaikille, hinnat olivat kohdallaan ja palvelu hyvä. Delta-autosta pyysin tarjouksen samasta huollosta ja vastaus oli noin kolme kertaa kalliimpi
Foorumilaiset voivat varmasti ehdottaa muitakin alfa asiantuntijoita jotka eivät veloita läheskään samanlaisia hintoja kuin Delta auto.
Tähän asti ilmenneet viat,
-Lämppärin kenno vuosi hiukan kun ostin auton ja sain siitä hyvitystä ostohinnassa. Uuden kennon asentaminen oli törkeän kallista (ad Autosähkö Kaarilahdella turussa)
-Takapyörien "koiraluut" joudun vaihtamaan mahdollisimman nopeasti (takaa kuuluu pientä nakutusta välillä). Luulen että puslien vaihto muutenkin voisi olla hyvä ennakoiva huolto.
-Kuskin oven johtosarjassa on näköjään mennyt joku piuha poikki kun lasi ei enää saa alas (Ei siis pysty kesähelteessä pullistelemaan haukkaria oven ulkopuolella

).
Olen ollut erittäin tyytyväinen autooni. Autovero tietenkin potutti ja huoltohinnat ovat kyllä kalliimmasta päästä mutta voin luvata että jos ostat gtv:n niin et tule pettymään
Siitä ilistä,
V6 turbossa ei onneksi ole sitä surullisen kuuluisaa ilmiä
GTV jokapäiväisessä käytössä,
Suunnittelin jossain vaiheessa fiat unon/punton hankkimista jokapäiväiseen käyttöön mutta gtv on niin mukava ajaa että nykyään en mistään hinnasta lähtisin puntoa ajamaan edes ostoksille.
Talviajo,
Ei mitään ongelmia. gtv on toiminut kuin kello koko talven. Lukotkin ovat toimineet (minulla on kuitenkin auto lämpimässä autotallissa ja ruiskutan aina runsaasti aseölyä lukkoihin sekä ennen että jälkeen pesua). Persegrilliä ei ainakaan mun autossani ole mutta "eihän pohjan poika palele...

".
gtv vs c70
c70 en ole koskaan koeajanut mutta muita volvoja valitettavan paljon (Isälläni on ja on ollut volvoja...). En vain taida olla volvomies koska mikään volvo ei ole tähän asti vakuuttanut. Kyllähän se C70 on ihan komea auto mutta mielestäni se muistuttaa muita volvoja liikaa (erityisesti konepelti ja maski). Poikamiesautoksi gtv on täydellinen.
En olisi itsekään koskaan voinut kuvitella että auton ansiosta oikeesti saa kaikenlaisia "ehdotuksia" naisilta... Ja melkein viikoittain

.
Jos on muita kysymyksiä niin pistä vaikka pm niin annan sulle puhelinnumeroni.
t.
Joakim