
ruiskusuuttimien irroitus?
Valvoja: Moderators
ruiskusuuttimien irroitus?
Mitenkäs ruiskusuuttimet saa irti 164TS:stä? Onko jotain varottava erityisesti, kun olen ymmärtänyt että tiiveydellä on suurikin merkitys (eli pitääkö ostella uusia tiivisteitä yms?) Tumpelo selitys kiitos, niin menee insinöörinkin jakeluun 

- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Joo, ja alapäästään ne lähtevät pelkästään nostamalla. Voivat kyllä olla aika hyvin jumissa jos niitä ei ole ennen irroteltu.
Suuttimet tiivistävät O-renkaat ovat sen verran paksua sorttia, ettei sinne käy mikä tahansa yleistiiviste. Ainakin Bosch-kauppiailta saa noita oikean sorttisia. Kannattaa sitten kasaamisvaiheessa laittaa renkaisiin vaseliinia, niin suuttimet solahtavat nätisti paikalleen. Kuivat tiivisteet ottavat äkkiä kipeää jos niitä murjoo väkisin paikoilleen.
Suuttimet tiivistävät O-renkaat ovat sen verran paksua sorttia, ettei sinne käy mikä tahansa yleistiiviste. Ainakin Bosch-kauppiailta saa noita oikean sorttisia. Kannattaa sitten kasaamisvaiheessa laittaa renkaisiin vaseliinia, niin suuttimet solahtavat nätisti paikalleen. Kuivat tiivisteet ottavat äkkiä kipeää jos niitä murjoo väkisin paikoilleen.
- Epäkelpokeräilijä -