CO 0.12
HC 486
CO2 9.7
O2 7.77
Löysin selkeän imuvuodon imusarjasta(huohotinkupin toisen kiinnityspultin reikä meni imusarjan läpi, enkä ollut tulpannut reikää pultilla kupin poiston jälkeen). Samalla kävin kaikki alipaineletkut ja imutorvien kumit läpi etteivät vuoda.
Uusintakatsastus:
CO 0.17
HC 334
CO2 12.4
O2 4.61
Edelleen kuulemma saa liikaa happea ja käy erittäin laihalla, mutta katsuri päästi onneksi läpi kun ei äkkiseltään löydetty mitään selkeetä vuotoa mistään - ja sanoinkin käyneeni kaikki maholliset paikat läpi. Ajoin leiman jälkeen suoraan hessuun ja ostin pari purkkia starttipilottia. Niiden kanssa etin ja etin mahdollista vuotoa, mutta ei vaan vuoda enää yhtään mistään. Ei tossa ole oikeesti edes kovin montaa paikkaa mistä voisi vuotaa. Ei käy myöskään ihan täysin puhtaasti tyhjäkäyntiä, vaan sillon tällön jättää jonkun pytyn aina sytyttämättä. Huohottimen reikä tulpattu haitarikumista ja kone huohottaa tällä hetkellä suoraan ulkoilmaan(katsuri vähän tätä kauhisteli

Voiko viallinen ilmamassamittari aiheuttaa moisen oireen? Pystyykö sitä mitenkään mittaamaan, että antaako oikeita arvoja? Läppä heiluu sisällä todella herkästi, eikä hiilipinnoissakaan ole nähtävää vikaa.
Jos imuventtiili vuotaisi jostain sylinteristä, ni tän varmaan kyllä kuulis säksätyksenä imusarjassa.