166 jäi tielle
Valvoja: Moderators
166 jäi tielle
Noniin.
Olin ollut Alfan onnellinen omistaja jo 440kilomeriä kunnes se jäi tielle.
perjantaina syttyi bensiinin ruiskutuksen? punainen merkkivalo ja soitin myyjälle. myyjä totesi että "no alfassa ne valot syttyy ja sammuu..." ja kun sammutin konenn ja käynnistin uudestaan ei valo enäää palanut.
tänään kaupasta tullessani valo syttyi ja moottorista kuului vaimea jurnutus pysähdyin heti tien sivuun ja sammutin koneen, no sittenpä se ei enää käynnistynyt ja ruisku-valo jäi tauluun.
Mainittakoon että ostin V6 Peugeotin kolme vuotta sitten about samalla mitarilukemalla ja en ikinä jäänyt tielle...
harkitsen jopa kaupan purkamista...
ajatuksia?
Olin ollut Alfan onnellinen omistaja jo 440kilomeriä kunnes se jäi tielle.
perjantaina syttyi bensiinin ruiskutuksen? punainen merkkivalo ja soitin myyjälle. myyjä totesi että "no alfassa ne valot syttyy ja sammuu..." ja kun sammutin konenn ja käynnistin uudestaan ei valo enäää palanut.
tänään kaupasta tullessani valo syttyi ja moottorista kuului vaimea jurnutus pysähdyin heti tien sivuun ja sammutin koneen, no sittenpä se ei enää käynnistynyt ja ruisku-valo jäi tauluun.
Mainittakoon että ostin V6 Peugeotin kolme vuotta sitten about samalla mitarilukemalla ja en ikinä jäänyt tielle...
harkitsen jopa kaupan purkamista...
ajatuksia?
Re: 166 jäi tielle
ajatuksena sen verran että olen 16 vuotta ajellut italialaisilla autoilla enkä ole ikinä jäänyt tielle.BB kirjoitti:Noniin.
Mainittakoon että ostin V6 Peugeotin kolme vuotta sitten about samalla mitarilukemalla ja en ikinä jäänyt tielle...
harkitsen jopa kaupan purkamista...
ajatuksia?

joo kai se nyt sattu vaan käymään paskin mahollinen mäihä ja johonki oli pakko päästä avautumaan kun oli kaatosateessa seissy ja kattellu kun autoa nostetaan hinauslavetille.
kävi tossa ilmi että faija tuntee delta-auton korjaamolta jonkun hemmon... tästä voi olla yllättävän paljon hyötyä tulevaisuudessa...
kävi tossa ilmi että faija tuntee delta-auton korjaamolta jonkun hemmon... tästä voi olla yllättävän paljon hyötyä tulevaisuudessa...
tuohan on ihan selvä asia että vituttaa kun uus auto alla, luulisin kuitenkin että pienellä tuosta pitäisi selvitä. Toivottavasti ei tarvitse jatkossa montaa kertaa siellä deltalla asioida huolto-ohjelman ulkopuolella.
Viimeksi muokannut V6, 05 Heinä 2004, 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olettaisin sen ainokaisen suhdettamme pahasti piinanneen kokemuksen perusteella (suhde=Alfa) että ruiskuvalon "päälle jääminen" on yleisilmaus 166 Alfan haluttomuudelle ruiskia bensaa koneeseen.
Syynä meillä oli vauhtipyörän pyörimistä tarkkailevan anturin "impulssi anturi" rikkoutuminen tai liittimen huono kontakti...elikkä vaikka startti pyöritti ja kaikki muu oli valmiina käynnistykseen, ajotietokone ei sanut haluamaansa tietoa moottorin pyörimisestä ja kieltäytyi bentsiinin spruikauttelusta saastemääräyksiin tms vedoten.
Sports Car Center (myyjä) haki silloin Alfan omaan huoltoonsa kuorma-autolla ja maksoi viulut.
Kerrotko mikä mätti, sitten kun vika selviää?
Syynä meillä oli vauhtipyörän pyörimistä tarkkailevan anturin "impulssi anturi" rikkoutuminen tai liittimen huono kontakti...elikkä vaikka startti pyöritti ja kaikki muu oli valmiina käynnistykseen, ajotietokone ei sanut haluamaansa tietoa moottorin pyörimisestä ja kieltäytyi bentsiinin spruikauttelusta saastemääräyksiin tms vedoten.
Sports Car Center (myyjä) haki silloin Alfan omaan huoltoonsa kuorma-autolla ja maksoi viulut.
Kerrotko mikä mätti, sitten kun vika selviää?
Joo näin mäkin päättelin kun tosiaan pyöritti ihan normaalisti mutta ei vaan tuntunut saavan bensaa.wetear kirjoitti:Olettaisin sen ainokaisen suhdettamme pahasti piinanneen kokemuksen perusteella (suhde=Alfa) että ruiskuvalon "päälle jääminen" on yleisilmaus 166 Alfan haluttomuudelle ruiskia bensaa koneeseen.
Kerrotko mikä mätti, sitten kun vika selviää?
Kerron toki, mutta kun tarttee lähtee tänään italiaan viikoks duuniin ni vähän kestää...