Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
Valvoja: Moderators
Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
Eli sain hajotettua vetarin ulomman suojakumin iskaritolpan kanssa teutaroidessa.
Mites tuo napa irtoaa vetarista???
156 2,0 jts
Mites tuo napa irtoaa vetarista???
156 2,0 jts
Alfa-uros...tojota-naaras
-
- Viestit: 568
- Liittynyt: 11 Kesä 2015, 13:38
Re: Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
Joo, tollee liukuvasaralla väkivalloin se irrotetaa.
- Liitteet
-
- alfaulompimurros.JPG
- (22.56 KiB) Tiedosto ladattu 927 kertaa
-
- alfavetoakseli.JPG
- (46.94 KiB) Tiedosto ladattu 927 kertaa
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
Ei pysty, pakko! (...anteeksi...)
- Liitteet
-
- Pikaohje kumin vaihtoon.jpg
- (57.15 KiB) Tiedosto ladattu 912 kertaa
- Ipi76
- Viestit: 815
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
- Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
- Paikkakunta: Kyröskoski
Re: Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
^Näillä opetuskuvilla ja nimimerkillä ei taida olla mitään yhteistä
Re: Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
^ Mutta eihän sitä asennon mukaan jäykän päälle vedettykään
Mutta vetarista vielä, se prikka esiin (ja auki) vaseliinin alta, ja kumivasaralla koputtelemalla se ainakin mulla poistui akselista ehjänä.
Osa numero 2 siis.
Mutta vetarista vielä, se prikka esiin (ja auki) vaseliinin alta, ja kumivasaralla koputtelemalla se ainakin mulla poistui akselista ehjänä.
Osa numero 2 siis.
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Pikaohje suojakumin vaihtoon. ?
Muistaakseni 155:ssä kuulat sai pois paikaltaan akselin ollessa kiinni nupissa.... ja kun kuulat oli pois, lähti loputkin irti.....
Juuri 3min sitten irroittamani Ducaton nivel lähti irti lyömällä moskalla melkoista vauhtia (napakasti) "sisäpintaan", jolloin nuppi hyppäsi kiinnipitävän metallirinkulan yli ja irtosi.
Juuri 3min sitten irroittamani Ducaton nivel lähti irti lyömällä moskalla melkoista vauhtia (napakasti) "sisäpintaan", jolloin nuppi hyppäsi kiinnipitävän metallirinkulan yli ja irtosi.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4