Kallistuksen vakaajan vaihto vs. pelkät runkopuslat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
mitsa
Viestit: 40
Liittynyt: 22 Maalis 2010, 18:13
Car(s): 156 JTS vm. 2004

Kallistuksen vakaajan vaihto vs. pelkät runkopuslat

Viesti Kirjoittaja mitsa »

Etsiskelin netistä uutta kallistuksenvakaajaa 156 2.0 JTS.ään, koska runkopuslat ovat väljät ja pelkille runkopuslille en löytänyt vaihtajaa...

Tietäisikö kukaan huoltoa pääkaupunkiseudulta / Etelä-Suomesta, joka vaihtaisi pelkät runkopuslat?


Tai innokasta harrastajaa, joka hyvää korvausta vastaan vaihtaisi ne?


Koko vakaajan löysin parista paikasta:

http://www.tmuukkonen.fi/shop/?product= ... 147-156-gt

http://autopartsmarket.fi/?action=catal ... roup%5D%3D
ja tästä pääsee yksityiskohtaiseen kuvaan http://autopartsmarket.fi/imgbank/1601/ ... 102001.pdf

Onkohan nuo linkeistä löytyvät juurikin se vakaaja, jossa runkopuslat ovat kiinni? Kyselee amatööri... :crazyeyes:

Jossain ketjussa joku kertoi ruuvanneensa ruuveja sinne puslien väliin. Ilmeisesti siis pienet ruuvit puslan ja tangon väliin?
Toimiikohan tuollainen "patenttiratkaisu" miten pitkään?

Hartsa
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Heinä 2016, 23:31
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kallistuksen vakaajan vaihto vs. pelkät runkopuslat

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Vastaanpa tähän että jos korjaamolla teetät niin halvemmaksi tulee koko vakaajan vaihto. Menee meinaan aikaa enemmän puslien vaihtoon eikä tule kuitenkaan yhtä hyvää kun uudella vakaajalla. Eli minkä osissa säästää se tuntiveloituksessa menee. Ja on niin syvältä ja poikittain kyseinen askare että en varmasti ala enää ikinä tekemään sitä (tein ilman apurungon aukomista).

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Re: Kallistuksen vakaajan vaihto vs. pelkät runkopuslat

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Keskustelua tästä käyty toisessa ketjussa, kuten sanottua...
Anyway, ei puslien vaihto ole edes paha - jos on nosturi. Ilman nosturia olisin kiroillut.

Seuraavaan (jos tulee) 156:een saan hoidettua kyllä nuo varsin iisisti. Laipat poraa auki, lähtee puolikkaat irti ja senkun vaihtaa puslat :)

Vastaa Viestiin