
Esimerkkinä mainittakoon tämä aamu. Ulkona "lämpöä" -1 - 0 astetta, auto letkussa ~1,5 tuntia. Mopo käyntiin ja moottorin lämpöviisari ei hievahdakaan, kierrokset siinä 1000 yläpuolella. Ajettu 4 km ja edelleen kierrokset 1000 tuntumassa, lämpöä alle 70. Vaikka poppivehkeet on päällä tuntuu siltä, että kone huutaa ulkona. Vasta kun vaimo on tiputettu kyydistä, 5,5km, alkaa käynti olla normaalia.
Mysteeri. En nimittäin muista vastaavaa viime keväältä. Resetoin ECUn tuossa kesähelteillä kokeilun halusta. Voisko homma juontaa juurensa siitä ja vaatii nyt vaan enämpi aikaa totutella talvioloihin. Mustasukkaisuuus nyt on selkeesti pois suljettu vaihtoehto. Vai pitäiskös siirtää sisälämmitin konehuoneen puolelle?
Siis eihän toikaan vialta tunnu, mutta kuuluu kategoriaan toooodella ärsyttävää. Samalla on ilmenny esmerkiks että kun painaa huurteen poiston päälle niin normaalistihan alkaa puhalta ihan saatanasti tuulilasille ilimoo ja heti. Paitti meikäläisellä oottelee jonkun aikaa (pari minuuttia ajoa), ennen kuin alkaa puhaltaa. Siis nimenomaan aamulla. Voisko olla ettei sitä vaan huvita
