Aquatica kirjoitti:Tsekkaas sen johdon reititys ja liittimen kunto. Voi olla vääntynyt poikki ja lämmetessään (muovi pehmenee) elää tarpeeksi katkoksen syntymiseksi...
No tuo liitin on semmonen,että sen pitää olla rikki jo tehtaalta lähtiessään jos se vääntynyt olis eikä se kyllä lämpenemäänkään erityisemmin pääse.
Johdotuksen mittaamalla ei tuolta katkoksia löytynyt ja sähkö kulki ECUlta liittimelle (pinneistä 27 ja 12)niinkuin pitääkin
Mutta johtosarjaa purkamalla löytykin neljä johtoa karvat paljaana joista 2 (punainen ja valkoinen)oli just nuo kampuran asentotunnistimen johdot ja tietysti moottorin heiluessa pääs ottamaan ajoittain oikosulkua toisiinsa.
Paikka on siinä kohti missä ECUn johtosarja sukeltaa akun ohi moottorin päälisuojan alle,elikkä akun nurkka oli hinkannu johtosarjan rikki.
Nää on näitä nykyautojen euron vikoja mitkä pysäyttää matkanteon ja hinurikeikan jälkeen korjaamo rahastaa satasia vian etsimisestä ja vaihtaa ECUsta lähtien kaiken,jonka jälkeen nostaa kädet pystyyn kun ei korjaannu.
Tuo vika korjaantu neljällä tinakutisukalla ja turhaan hankitulla asentotunnistimella
