156:n seuraaja- lähes ilman naamiointia!

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

156:n seuraaja- lähes ilman naamiointia!

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kuva
Moottoripaletti tämän hetken tiedoillani:
1.8 130/140 hv
1.9jts 160hv
2.2jts 190hv
2.8v6
3.2v6 n.265hv
diesel
1.9 120hv
1.9 150cv
2.4 200cv
3.0 250cv

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

SZ ilmettä pelissä
8)

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

HOTAKAINEN kirjoitti:SZ ilmettä pelissä
Hyvä huomio - nokassa on samanlaista ilmettä. Ei kyllä tuo keulakolmio voisi enää juurikaan suurempi olla. Muuten vaikea antaa mitään lopullista tuomiota. Aika paljon 156:n oloinen.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

vaatii heti madallussatsin on se niin törkeä tuo rengas-lokari väli :mrgreen:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Petteri
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2004, 02:00
Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -2011
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Ei paha. Ainakin parempi kuin 147 facelift.

Mikähän se on ettei tuota lokasuojan ja renkaan väliä voi tehdä jo suosiolla pienemmäksi niin ettei tarvitsisi ruveta aina heti pienentämään maavaraa. Tuppaa olemaan aika yleistä.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Petteri kirjoitti:Mikähän se on ettei tuota lokasuojan ja renkaan väliä voi tehdä jo suosiolla pienemmäksi niin ettei tarvitsisi ruveta aina heti pienentämään maavaraa.
Niinpä. Ei voi käsittää. Maavara on vakioalustallakin kohtuu pieni, mutta renkaan ja lokasuojan väliin saa heitettyä kaljakopan. Sitten kun tontittaa parikymmentä milliä, niin joka paikka raapii asvalttia.

Ensi viikolla tulee 147:n Eibachin alusta. Kyseisessä mallissa kyseinen väli on vakiona hervottoman suuri.

Petteri
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2004, 02:00
Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -2011
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Olen samaa mieltä että on vähän ison oloinen. Vaihdoitko iskaritkin vai pelkät jouset? Kerro ihmeessä sitten kokemuksia mitä vaikutti.

Ajattelin itse että Konin säädettävät iskarit voisivat olla hyvät Eibachin jousien kanssa.

Vastaa Viestiin