Hyvä huomio - nokassa on samanlaista ilmettä. Ei kyllä tuo keulakolmio voisi enää juurikaan suurempi olla. Muuten vaikea antaa mitään lopullista tuomiota. Aika paljon 156:n oloinen.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Mikähän se on ettei tuota lokasuojan ja renkaan väliä voi tehdä jo suosiolla pienemmäksi niin ettei tarvitsisi ruveta aina heti pienentämään maavaraa. Tuppaa olemaan aika yleistä.
Petteri kirjoitti:Mikähän se on ettei tuota lokasuojan ja renkaan väliä voi tehdä jo suosiolla pienemmäksi niin ettei tarvitsisi ruveta aina heti pienentämään maavaraa.
Niinpä. Ei voi käsittää. Maavara on vakioalustallakin kohtuu pieni, mutta renkaan ja lokasuojan väliin saa heitettyä kaljakopan. Sitten kun tontittaa parikymmentä milliä, niin joka paikka raapii asvalttia.
Ensi viikolla tulee 147:n Eibachin alusta. Kyseisessä mallissa kyseinen väli on vakiona hervottoman suuri.