156 2.0 Jts jakopääremontti
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): 156 Jts ( sportswagon)
156 2.0 Jts jakopääremontti
Sattuuko jollain olla lainaa Pk seudulla nokka -akselin lukituspaloja?
- sgeust
- Car(s): GTV 6 2.5 -83
156 2.5 V6 -02
164 Q4 3.7 -96
164 Q4 3.2 -94
164 V6 3.0 -90 - Paikkakunta: Helsinki
Re: 156 2.0 Jts jakopääremontti
Tein pari vuotta sitten jakopääremontin JTS koneella ilman lukituspaloja tai muita erikoistyökaluja. Helpottaa varmasti homman noi erikoistyökalut mutta ei ole pakollista.
Assumptions are the mother of all fuck ups.
En ole itse tehnyt tätä hommaa mutta olen monen kokemuksesta kuullut että tällä koneella kun lukkopaloja ei ole käytetty niin ajoitus on ollut väärä.
Tätä voin myös allekirjoittaa itse kokemuksesta kun merkkihuolto teki kyseiseen koneeseen jakopäärempan joka myöhemmin selvisi olevan pielessä kun toinen paja teki saman homman tällä kertaa mun omilla lukkopaloilla. Oli kuulemma n. 6 astetta pielessä.
Tätä voin myös allekirjoittaa itse kokemuksesta kun merkkihuolto teki kyseiseen koneeseen jakopäärempan joka myöhemmin selvisi olevan pielessä kun toinen paja teki saman homman tällä kertaa mun omilla lukkopaloilla. Oli kuulemma n. 6 astetta pielessä.
Sama. Tai tiedä missä edellisen kerran oli vaihdettu.Pujazuba kirjoitti:En ole itse tehnyt tätä hommaa mutta olen monen kokemuksesta kuullut että tällä koneella kun lukkopaloja ei ole käytetty niin ajoitus on ollut väärä.
Mittakello ja "tikku" on varmaan sitten jo jos tarve on vain lukkopaloista.
https://1drv.ms/u/s!AmVYHHVaBarBgZl8SreYjareYrj_ng
- palkus
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Suosittelen kans kyllä kunnollista vaihtoa, vaikkakin sen uuden remmin saa kyllä helposti ns. samalle hampaalle. Tarvitaan "tikku" + kello + palat + joku työkalu, millä saa pidettyä pakohihnapyörää vastaan. Kiristimien säätötyökalut ovat ihan kivat, varsinkin tasapainoremmin kiristin on hankalahko ilman.
"puhun niin totta kuin osaan"