Pam Pam kirjoitti:
mikä he....tti voi olla kun jäi auto millä on ajettu vasta komiat 79tkm Salo - Turku motarin varteen?!
Oireet: Reippaasta kiihdytyksestä normaaliin 140km/h motari nopeuteen ja cruiseri päälle. Tunsin että auto alkoi nykiä mutta vain niin vähän että ajattelin että on kuoppia tiessä. Nykiminen vahvistu sen verran että sammutin radion ja kuulin että auto kävi ikävällä epätasaisella pörinällä.
Jatkoin matkaa hiljentäen 120km/h kun tuntui silti menohaluja olevan. Kuitenkin ääni paheni ja halusin laskea vielä lisää kaasua. Ääni ei enään pahentunut mutta käynti oli epätasaisempaa kunnes se sitten sammui. Valuttelin siitä 80km/h niin kauan että pysähtyi. Kone käynnistyi vielä mutta kävi vain kaasua pumpaten ja todella epätasaisesti.
Mitäs mieltä olette viasta??? Mitä meni rikki, miten korjataan, missä korjataan?
Itselläni kävi mielessä että pari pyttyä saattoi simahtaa
t. Teemu
Pari vuotta sitten kun ostin tuon nykyisen 156:n käytettynä,minulle kävi työmatkalla aivan samalla tavalla.
Laskettelin 140 lasissa ja löysäsin kaasua,jolloin auto sammui,ikä käynyt enää kun kaasua pumppaamalla ja silloinkin juuri ja juuri.
No soitin hinurin ja vein Deltaan koska oli aika varattu seuraavaksi päiväksi muutenkin,muita takuukorjauksia varten.
Sain auton parin päivän päästä ja kun kysyin mikä sitä vaivasi sain vastaukseksi vain,että siinä oli jotain liittimiä löysällä !!
Olivat itse sitä juuri pari viikkoa aiemmin korjanneet vähän sieltä sun täältä (mm. kansi oli ollut irti),joten sattoihan niinkin olla,tosin itse kyllä kuvittelin ,silloin hihnan hypänneen kun tielle jäin.