Topicin lukitseminen

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Topicin lukitseminen

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Rolle kirjoitti:
"Siinä vaiheessa kun ei enää riitä pari hymiötä per viesti niin ollaan hakusessa."

Se, että kyseinen topikki lukittiin ei minua häiritse - kyllä se jo joutikin mennä.

Mutta se, että topic lukitaan jos joku/jotkut pelaavat hymiöillä...tämähän antaa mahdollisuuden "terrorismiin"?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ei kyllä se topicci lukittiin ihan foorumilaisen pyynnöstä. Totesin vain samalla että jos ei enää ole hauskaa ilman että on tarvetta liudalle hymiöitä niin tuollainen topicci on jo itsessään turhaa, vaikkei se minua häirinnytkään.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Hyvä. kiitos, asiaa..!
:-D

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

MarcusV: aiotko pyytää tämänkin lukkoon?

OT
Tuolle Jarskille vaan: En minä kyllä mitään maksullista "kaveria" huoli. :-D

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Näissä perjantai-iltapäivissä on kyllä jotain taikaa.. Mä oon melkoisen varma että toi kello on pompsahtanut pari kertaa taaksepäin. *grr*

Koko viikon tuhaaminen kiteytyy siihen riemuntunteeseen mikä irtoaa firman ulko-oven kahvaan tarttumisesta.

Mä voisin kyllä jäädä sellaiselle osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle, jossa puolikas perjantaita korvataan valtion toimesta!

Perjantai, perjantai..
156 2.0 TS ['98]

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

ahma kirjoitti:Näissä perjantai-iltapäivissä on kyllä jotain taikaa.. Mä oon melkoisen varma että toi kello on pompsahtanut pari kertaa taaksepäin. *grr*.
Näinpä tuo saattaapi olla...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Topicin lukitseminen

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sting Ray kirjoitti:tämähän antaa mahdollisuuden "terrorismiin"?
Tuskin. Moderaattorit ovat eläviä eluk... ihmisiä, joilla on jokaisella hilppasen verran omaa harkintaa. Tai ainakin pitäisi olla.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin