Milloinkas ratin pitäisi mennä lukkoon ? Minun GTV 2.0 -87 :ssa menee lukkoon vaikka avain on paikallaan. Katsastusmies väitti että saa mennä lukkoon vasta kun ottaa avaimen pois.
Noh läpi meni silti...
jin
gtv 2.0 -87, 2x75TS-87, purettuna 75TS-89 ja 90 2.0i
Mulla ei mene lukkoon ollenkaan. Ekalla kerralla huomautus -> uusi rek. ote, ja tokalla ei sitten huomannut. Taas ajetaan golffilla vuosi ja sitten joutaisi jo paaliin
kyllä heivaisin lukon hevon kuuseen jos menee päälle avaimet lukossa äkkiähän sen poikki vääntää mut tulee vauhdissa aikamoinen korjausliike jos sattuis menemään päälle(kyse on varmaanki nollaasennosta ku päällelyö mut en kyl semmosel pelillä ajelis... en itteni vaan auton ja muitten puolesta )
Vähän vastaavanlainen onkelma oli mulla vanhassa autossa. Siinä tosin avain irtosi lukkopesästä vaikka auto oli käynnissä ja sehän johtaa just siihen että ratti saattaa mennä ajonaikana lukkoon. Tästähän oli seurauksena hylsy, joka korjattiin teettämällä uus avain.
jarski kirjoitti:kyllä heivaisin lukon hevon kuuseen jos menee päälle avaimet lukossa äkkiähän sen poikki vääntää mut tulee vauhdissa aikamoinen korjausliike jos sattuis menemään päälle(kyse on varmaanki nollaasennosta ku päällelyö mut en kyl semmosel pelillä ajelis... en itteni vaan auton ja muitten puolesta )
Joo täytyy tutkia. Minulla on kyllä toinen virtalukko jonka pitäisi käydä.
gtv 2.0 -87, 2x75TS-87, purettuna 75TS-89 ja 90 2.0i