Siis aivan mieletön bisnis-konsepti.. Weppikamera sojottaa päivästä toiseen tyhjään makkariin ja ihmiset maksaa siitä.
Vaatii se tietysti itsensä totaalisen esineistämisen ja nolaamisen, mutta mikäs siinä jos tykkää.. En usko että sitä kukaan ottaa merkonomina kovin vakavasti enää ikinä (vai mikä se nyt oli koulutukseltaan).
Toimiskohan tommonen pisnetti?
Ruuvaa autoon kameran kiinni ja lähettää 24/7 kuvaa nokalta...
Auto tallissa, auto parkissa, autoa pestään, sitten kun lähtee ajamaan, niin "köyhät" saa elämänsä kyydit?
Heti tulee miljoona muuta yhtä HYVÄÄ ideaa mieleen...
Kamera tavallisen "tollo tolvanan" vaatekaappiin?
Tai miten olisi sängyn alle? Veikkaa kuinka usein siivotaan? Jne.
maddog kirjoitti:
Tai miten olisi sängyn alle? Veikkaa kuinka usein siivotaan? Jne.
Ei tainnu olla perimmäinen tarkoitus kuin usein siivotaan??
Niin, kivahan se on katsoa kun toisen sänky heiluu
Jokatapauksessa elämääkin älyttömämpi juttu.. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku turhajulkkis makkarissaan tekee ja missä asennossa Jani Marikaansa työstää ja miten
MarcusV kirjoitti: ja missä asennossa Jani Marikaansa työstää ja miten
älä sano jos vaikka joku teini oppis jotain. ja luonto dokkarit o aina paikallaan. paitsi tämä marika (taimikälie) voitaisiin vaihtaa johonki kunnon naiselliseen naiseen... tai sitten ei.. miten olisi muukkosen talliin live kamera.. kuka kannattaa?? käsi ylös?
itse olisin kiinnostunut kamerasta delta auton myyntiin, niin saisin selville mistä ne hinnat on peräisin ja kuinkas paljon menee niitten omaan pussiin ja kuinka paljon myyjät aina asiakkaan lähdettyä rupee nauramaan että taas oli yks ääliö milt saatiin massii... no joo
Tuollaisen autowebcamin voisi ihan huumorilla virittää. Mulla alkaa olemaan invertteriä vaille vajaana kaikki auton MiniITX -asennukseen tarvittava tilpehööri. Webcamikin löytyisi.
EdotL kirjoitti:
Pakko tää on kysyä: Mistäs tiedät että se makkari on päivästä toiseen tyhjä...
Mulla on taas pahasti sellanen fiilis että joku (ehkä jopa joku meistä) on myymässä vuoronumeroita sen makkariin
A2K
Voi se olla, tosin mä olen jostain lukenut että Jani ja Marika hyppivät kotonaan alasti kaiken aikaa ja harrastavat SM leikkejä
En tiedä minkälaista esimerkkiä se näyttäisi nuoremmille, parin vuoden päästä pienet Villemme ja Liisamme sivaltaisivat toisiaan rotanmyrkkyyn dipatulla nahkaruoskalla aitoon Jani&Marika malliin