Vaihdettuna: tulpat, virranjakajan kansi, pyörijä, ilmansuodatin, tarkistettu t-johdot, putsattu suuttimia ja hirveesti valohoitoo kun ei näistä mitään muutenkaan ymmärrä... Taitaa sitten olla se lambda...
Tuolla jossain viestiketjussa joku kertoili, että sammuu neloselta vapaalle laitettaessa... Saitko ratkaistua ongelman ja miten?
Ja sitten se terävä huomio: Alfalla ei pitäisi pelleillä, ellei ole käsittämättömästi irtopätäkkää tai vuosien remonttikokemusta/taitoa
Still nykii und saamuilee ARGH
Valvoja: Moderators
itsellä aivan sama ongelma oli 156 v6 -98
vaihdoin itse kaikki mahdolliset tulpat,putsarit,lambdan ym...
niin vika oli kaasulpässä kun vaihdoin kaasuläpän niin vika lähti ei antanut edes vikakoodia siittä paitsi sit viimeisellä kerralla pienen...
ja toi kaasuläppä maksoi 700e ilman asennettuna
vaihdoin itse kaikki mahdolliset tulpat,putsarit,lambdan ym...
niin vika oli kaasulpässä kun vaihdoin kaasuläpän niin vika lähti ei antanut edes vikakoodia siittä paitsi sit viimeisellä kerralla pienen...
ja toi kaasuläppä maksoi 700e ilman asennettuna
Alfa 156 2.5 V6 -98