Sportwagonin varusteet, "koiraverkko"
Valvoja: Moderators
Sportwagonin varusteet, "koiraverkko"
Eikö tuo "koiraverkko" eli tavaratilan ja matkustamon väliin vertikaalisesti tuleva verkko olekaan vakiovaruste? Hämmästelin kun vaihdon Superin JTS:ään ja edellisessä tuo verkko oli. 

- Saimaannorppa
Omassa -03 V6:ssa on elastinen koiraverkko. Auton ostin käytettynä, joten en tiedä onko se tullut vakiona vai lisävarusteena.Giri kirjoitti:Mulla on -03 ja koiraverkko puuttuu siitäkin.

OT: -03 V6:n polttoainemittari tuntuu näyttävän mitä sattuu. Hakiessani auton paloi mittarissa valo, joten tankkia täyteen - mahtui kokonaiset 27 litraa.

Onko muilla ollut tätä? Deltalle takuuhuoltoon? Takapää "narskuu" töyssyissä - puslat?
- MKT
- Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166 - Paikkakunta: Muurame
Re: Sportwagonin varusteet, "koiraverkko"
Ainakin 02-mallisessa JTS:ssä joustava rullaverkko oli vakiona. Erikseen olisi saanut tilattua jämerämmän verkon mutta ovat koirat tuonkin takana pysyneet.late04 kirjoitti:Eikö tuo "koiraverkko" eli tavaratilan ja matkustamon väliin vertikaalisesti tuleva verkko olekaan vakiovaruste? Hämmästelin kun vaihdon Superin JTS:ään ja edellisessä tuo verkko oli.
- Giri
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Kuuluisikohan -03.ssakin olla se verkko vakiona? Muutama päivä olisi vielä takuuta voimassa vaikka eipä sen takuusta luulisi olevan kiinni. Toisaalta niissä esitteissä taitaa lukea pienellä präntillä että varusteet saattavat poiketa esitteessä mainituista tms. Luigi on varmaan vaan laittanut väärän rullatelineen mun autoon.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Joo, ma tiedan mika mattaa. Se dieseli vaahtoaa siella tankissa bensan seassa ja siksi nayttaa liikaaWannabe kirjoitti:Omassa -03 V6:ssa on elastinen koiraverkko. Auton ostin käytettynä, joten en tiedä onko se tullut vakiona vai lisävarusteena.Giri kirjoitti:Mulla on -03 ja koiraverkko puuttuu siitäkin.
OT: -03 V6:n polttoainemittari tuntuu näyttävän mitä sattuu. Hakiessani auton paloi mittarissa valo, joten tankkia täyteen - mahtui kokonaiset 27 litraa.Viisari nousi 3/4 viivan kohdalle. Tämän jälkeen tankannut pari kertaa ja aina sama homma - löpöä menee 20 - 30 litraa ja mittari nousee tuohon 3/4 viivan kohdalle. Ajattelin, että tämä nyt sitten johtuu vaikka polttoaineen ylettömästä vaahtoamisesta, joten sunnuntaina liruttelin sitä löpöä sinne tankkiin oikein ajan kanssa, että tankki varmasti täyttyisi. No loppuen lopuksi löpöä meinasi tulla kyljellekin tankista, eli tankki oli ainakin täysi.
Viisari ei silti noussut kuin siihen 3/4 viivaan saakka.
Onko muilla ollut tätä? Deltalle takuuhuoltoon? Takapää "narskuu" töyssyissä - puslat?

Ayrton Senna da Silva forever
On mahtanut edellinen omistaja sitten vain ihmetellä tankin ja kulutuksen epäsuhtaa, kun ei ole asialle mitään tehnyt.late04 kirjoitti:Mun kärryssä -04 JTS on vaihdettu mittaristo tuollaisen bensamittariongelman takia. Piti kuulemma vaihtaa tosiaan koko saatanan mittaristo, niin että kilometrejä on matkamittarissa 9 tkm vähemmän kuin oikeesti. Takuuseen meni, auto ei tosin ollut mulla.

löysin halvalla (no halvalla ja halvalla) koiraverkon tuolta autovahinkokeskuksesta.
95€ koiraverkko/takatilansuoja ihan alkuperäinen. Ihan OK hinta jos vertaa AD:n hintoihin
http://www.autovahinkokeskus.fi/
95€ koiraverkko/takatilansuoja ihan alkuperäinen. Ihan OK hinta jos vertaa AD:n hintoihin

http://www.autovahinkokeskus.fi/