ajovalojen säätäminen
Valvoja: Moderators
ajovalojen säätäminen
Nyt sitten ajovalot sojottaa kumpikin erisuuntaan liikaa katsastusmiehen mielestä. Kuinkas noita 156 v6:n valoja säädetään? Ja onko jotain keinoa saada ne kotikonstejan oikealle korkeudelle?
156 2.5l V6 -99
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Omassani kyllä ihan holkilla säädetään, toisesta pitkät ja toisesta lyhyet. Mutta joka tapauksessa kannattaa varmistaa että polttimot on paikoillaan. Kokemuksesta tiedän että saattaa helposti luulla että ne on paikoillaan eikä kuitenkaan ole. Minulla oli juuri sama ongelma että sojottivat toinen ylös ja toinen alas(oikein). AutoMilanossa olivat ystävällisesti laittaneet sen toisen kohdilleen kun en ollut itse saanut/jaksanut räpeltää. Ja tarkkana muutenkin koska se valon sisus vääntyy helposti jos käyttää voimaa, näin olen kuullut.
Eli ENSIN polttimot kohdilleen ja SITTEN säätämään, muuten tekee itselleen turhaa työmaata ja ihmettelee kun ei säädöt toimi/riitä
Eli ENSIN polttimot kohdilleen ja SITTEN säätämään, muuten tekee itselleen turhaa työmaata ja ihmettelee kun ei säädöt toimi/riitä
Ayrton Senna da Silva forever
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Itse säätämistä ajatellen, keilan pitää pudota sentti per metri eli kymmenen metrin päässä nokasta valokuvion tasaisen yläreunan pitää olla (vähintään) kymmenen senttiä alempana kuin se umpiossa oleva poikkiviiru.
Paitsi ettei nykyisissä umpioissa enää taida olla noita rihlauksia laseissa... Kuinkas ne sitten säädetään kotikonstein?
Paitsi ettei nykyisissä umpioissa enää taida olla noita rihlauksia laseissa... Kuinkas ne sitten säädetään kotikonstein?
- Epäkelpokeräilijä -