DVD/CD Levyjä.

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
samuel
Viestit: 26
Liittynyt: 12 Huhti 2004, 18:02
Paikkakunta: Lahti

DVD/CD Levyjä.

Viesti Kirjoittaja samuel »

Jos tarvii paljon levyjä, niin kannattaa tilata suosiolla ulkomailta.

Nierle

WeSellCd

Nierlessä on paremmat valikoimat, mutta hitaampi toimitus ja joutuu
harrastamaan Eu-tilisiirtoja. Vähän monimutkaisempaa kuin kotimaan
maksut ja saksalaiseen tapaan hidasta.Tavarat tosin tulee sitten kotiovelle.

WeSellCd toimittaa postiennakolla,kätevää ja toimitusaika on noin
viikko.
Ei värillä väliä, kunhan se on .........

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

esim verbatimia saa verkkokaupasta (viro) halvemmalla kuin nierlestä kun viimeksi hintoja katselin. Nierlestä löytyy kyllä sitten halpamerkkejä joita ei v-kaupasta tahdo löytyä
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Halpamerkkejä ei kannata käyttääkään, kuuleman mukaan poltto melkoisen usein epäonnistuu. Verbatim on tavallinen merkki jonka poltto on varmempaa. TY taitaa olla niitä parhaita ja satunnaisesti olen havainnut Verbatimit TY:n levyiksi. Polton onnistumista ei voi verrata pelkästään siihen että levy toimii seuraavana päivänä. Pitää sen väh. 10 vuoden kuluttuakin olla lukukelpoinen, vaikkei formaattia ehkä tunnettaisikaan :wink: .
What is the best DVD media?
What DVD media should I use with my LiteOn DVD burner? Erityisesti LiteOnin asemille mutta sis. myös yleistä tietoa levymerkeistä.

Avatar
samuel
Viestit: 26
Liittynyt: 12 Huhti 2004, 18:02
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tuolta löytyy tietoa myös suomeksi. MVnet
Ja niitä halvimpia levyjä kannattaa tosiaan vältellä, Afterdawnista
voi käydä lukemassa kokemuksia niistä halpis levyistä.
Itse olen käyttänyt Verbatimin, TDK:n ja Philipsin levyjä, ei ole ollut ongelmia.
Ei värillä väliä, kunhan se on .........

Kahvivatsa
Viestit: 443
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
Paikkakunta: Rannikko

Viesti Kirjoittaja Kahvivatsa »

Kiitos tuosta suomenkielisestä artikkelista. Pitikö paikkansa että testissä poltettiin vain miinus-levyjä eikä plussia jotka LiteOnissa ovat CDFreaksin mukaan yhteensopivampia? Eipä silti, plussia olen tuolla eniten kärytellytkin, sekä muutaman Lidlin miinus-Ritekin. Verbatimeissakin on siis vaihtelua, jotkut ovat hyviä, toiset eivät. Tuo on hyvä tietää. Samsungin surkeus selviää piakkoin, tilasin niitä kun halvalla sai... :oops:

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

entinen asema oli liteon. princo ja samsumg pleomax ei oikein toiminut siinä.Eikä tuo pleomax hyvä ole tuolle LG:n asemallekaan kun vakio firmware
ei polta sitä täydellä nopeudella ja lukunopeuskin on heikko. Miinusmerkkiset taitaa toimia paremmin esim vanhemmissa kotidvd soittimissa.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Itse olen tilannut nierlestä kiekkoja ja tyytyväinen olen ollut. Toimitusaika vaihtelee viikosta kahteen. Halppis kiekkoja, viimeksi sata kipaletta moviestyle dvd:eitä, joista pari hassua meni käteen viallisten imagejen takia. Pikkuveljellä samoja kiekkoja ja hänkin on ollut tyytyväinen. Nyt käytössä Tuffdiscejä, poltettu joku 15 kpl:tta kaikki onnistuneet. Ja vaikka levyt tukee 4x:ää, ei niille silti kannata polttaa kuin max 2,4x:llä. Ja kaiken lisäksi nuo tuffdiscit taitavat olla oikeasti verbatimin levyjä, paistaa teksit alta :lol:

Vastaa Viestiin