156 V6 Vaihdelaatikko kajahti koeajossa
Valvoja: Moderators
156 V6 Vaihdelaatikko kajahti koeajossa
Kävin koeajamassa 2,5 156 ja 300m ajon jälkeen kajahti laatikko.
Onnettomuus tapahtui normaalilla koeajokaasulla 2 vaihteella.
Myyjä ilmoitti että laittavat siihen tehdaskorjatun laatikon ja myyvät sitten samaan sovittuun hintaan.
Onko kokemuksia tehdaskorjatuista osista? Onko luotettavia?
Kiitoksia mahdollisista vastauksista jo etukäteen.
t. Teemu
Onnettomuus tapahtui normaalilla koeajokaasulla 2 vaihteella.
Myyjä ilmoitti että laittavat siihen tehdaskorjatun laatikon ja myyvät sitten samaan sovittuun hintaan.
Onko kokemuksia tehdaskorjatuista osista? Onko luotettavia?
Kiitoksia mahdollisista vastauksista jo etukäteen.
t. Teemu
"The pride lasts longer than the pain..."
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Minun mielestäni nuo tehdaskorjatut osat ovat ihan luotettavia. Tosin laatikosta ei ole henk.koht. kokemuksia, sillä olen hankkinut aikaisempaan autoon tehdaskorjatun laturin ja hyvin pelitti. Antoivat silloin jonkinlaisen takuunkin, joten eiköhän tuohan tehdaskorjattuun vaihdeaskiin tule joku takuu mukaan..
Miten muuten se koeajoauton loota hajosi?

Miten muuten se koeajoauton loota hajosi?
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
x
pohja vauhtia oli 45 ja sitten kierroksia ja kytkin irti.
Kokeilin omalla 2.0 saman ihan vain itselleni todistaakseni että kyllä auton pitää tuollainen kestää. Ja kesti.
Uskon että laatikko oli rikki tai lähes rikki jo valmiiksi. Ehkä jopa edellisen koeajon jäljiltä. Eipä vain ole edellinen koeajaja uskaltanut ilmoittaa viasta.
t. Teemu
Kokeilin omalla 2.0 saman ihan vain itselleni todistaakseni että kyllä auton pitää tuollainen kestää. Ja kesti.
Uskon että laatikko oli rikki tai lähes rikki jo valmiiksi. Ehkä jopa edellisen koeajon jäljiltä. Eipä vain ole edellinen koeajaja uskaltanut ilmoittaa viasta.
t. Teemu
"The pride lasts longer than the pain..."
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Kun kerran auki joutuvat ottamaan niin kyllä myös kuntoon laittavat, näin itse uskoisin. Hyvä että noin päin eikä kaupanteon jälkeen! Tuossahan kävi oikeastaan tosi hyvin. Kysy ja kerro meille uteliaille sitten kun saat tietää mitä sieltä hajosi, olisi mielenkiintoista tietää. En muista kuulleeni muita vastaavia 

Ayrton Senna da Silva forever
Ettei nyt vaan ois käynyt, kuten mulle kävi revitellessä, että tasauspyörästö kosahti? Itse annoin kumien laulaa tyhjää asfalttia vasten 1. vaihteella ja siihen sattui sitten kaivonkansi toisen renkaan alle, jossa tietty pienempi kitkakerroin oli, kuin asfaltissa ---> renkaan kierrokset nousi ja kun rengas taas sai asfaltista otetta ---> jossain pamahti, eikä auto enää liikkunut, oli mikä pykälä silmässä hyvänsä. Vetarit olivat ehjät molemmilla puolilla.
Itselle on tulossa takuukorjattu laatikko muukkosen kautta...
Itselle on tulossa takuukorjattu laatikko muukkosen kautta...
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään 

Oiskohan nuo mennyt suunnilleen sitärataa nuo hinnat, et tehdaskorjattu, takuulla oleva loota on ~1600e ja ihan uusi laatikko ~1800e luokkaa muukkosella... Itse päätin hieman säästää ja otin tuon takuukorjatun, kun se on omasta mielestä lähes sama asia, kuin uusi loota... Deltan kautta tilattuna luku alkaakin sitten 3:lla eikä varmasti ole kolminumeroinen luku 

Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään 
