Mitä mieltä??
Valvoja: Moderators
Mitä mieltä??
Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH:sta?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
T:Mika Mäkelä
Tarkennetaan...
Hän on Sipoosta ja tälläkin palstalla paremmin tunnettu nim. Fonzarelli
Tarkennetaan lisää...
Minulla ja hänellä on yksi autohaku Saksasta-tapaus kesken ja se on ollut jo kohta vuoden, niin ajattelin vaan kysellä ihmisiltä että mitä mieltä ovat hänestä. Eli toisin sanoen... onko minulla mahdollisuutta saada tämä tapaus joskus valmiiksi.
Tarkennetaan...
Tarkennetaan lisää...
Minulla ja hänellä on yksi autohaku Saksasta-tapaus kesken ja se on ollut jo kohta vuoden, niin ajattelin vaan kysellä ihmisiltä että mitä mieltä ovat hänestä. Eli toisin sanoen... onko minulla mahdollisuutta saada tämä tapaus joskus valmiiksi.
Viimeksi muokannut mikma, 03 Marras 2005, 16:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Mitä mieltä??
Kuka se nyt sitte oikein on ja onko sellaista henkilöä oikeasti olemassakaan???mikma kirjoitti:Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Georgios Terziakis
juu, oikea nimi pois. Jos on jotain konfliktia ollut niin avautuminen suoraan kys.henkilölle tai sitten ainakin tänne kunnon perustelu miksi kyrsii kys. hemmo. Tämmöinen epäilysten heittely on typerää. Itsellä ei ole hepusta pahaa sanaa sanottavana, kauppoja en ole tehnyt mutta kaupanhierontaa kyllä on harrastettu
Ihmettelen....!?
Miksi en voisi kysellä ihmisten mielipidettä?? Tiedän hänen olleen tällä foorumilla (sekä joidenkin ihmisten kanssa tekemisissä), niin ajattelin että teillä olisi enemmän faktaa kuin minulla. Sillä en tiedä ihmisestä kuin, että on puhelias ja tuo paljon autoja Saksasta sekä on hoitanut asiansa. Tosin minun tapauksessani asia on nyt vain venähtänyt turhan pitkäksi. Olen puhunut hänen kanssaan monetkin kerrat ja aina on luvattu asiat hoitaa, mutta vielä on ainakin tämä tapaus kesken. Sen takia ajattelin kysellä muiden mielipiteitä.
ps. Miksi en saisi käyttää oikeita nimiä? ihmettelen. Miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse?
ps. Miksi en saisi käyttää oikeita nimiä? ihmettelen. Miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Re: Ihmettelen....!?
Koska sinäkin olet mikma. En tiedä kuka oikeasti olet ja miksi kuulutat täällä jonkun toisen minulle tuntemattoman henkilön nimeä. Tällä(kin) palstalla on tästä huonoja kokemuksia. Lisäksi alkuperäisessä viestissä luki vain:mikma kirjoitti: ps. Miksi en saisi käyttää oikeita nimiä? ihmettelen. Miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse?
Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH:sta?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
Aika paljon tarkempi pohjustus/asian selvennys - mitä nyt jälkikäteen olet tehnytkin - olisi heti ollut paikallaan.
Re: Mitä mieltä??
Öö, oletko siis maksanut jotain?mikma kirjoitti:Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH:sta?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
Tarkennetaan...
Tarkennetaan lisää...
Jos olet, olisiko kenties poliisi silloin oikea osoite hakea lisää infoa?
Ei enää Alfaa... eipä