After sales-soitto!
Valvoja: Moderators
After sales-soitto!
Meikäläisen maailmanhistorian ensimmäinen after-sales soitto DA:sta tuli juuri äsken!
Tiedustelivat olenko saanut vuosihuoltokehotuskirjeen. Kävi ilmi että kyse oli jostain lapusta joka oli tullut useampi kuukausi viime vuoden puolella ja nyt tiedusteltiin josko huolto jo olisi ajankohtainen ja voisivatko huollon pojat olla yhteydessä. Totesin vaan että eipä ole enää kun on jo tehty kauan sitten, mihin vastapuoli totesi että homma on sitten hoidettu DA:ssa. Sanoin että eipä ole vaan AM:ssä ja sitten seuraava kysymys olikin että onko auton vaihto harkinnassa. Totesin, että heti kun saatte 159 3,2 hinnoiteltua ja maahan niin voidaan alkaa katselemaan.
Siinä sitten olikin asiat puitu ja kiitos ja päivänjatkoa!
No, yrittävät ainakin, tässähän alkaa kohta tuntea itsensä tärkeäksi asiakkaaksi.
Tiedustelivat olenko saanut vuosihuoltokehotuskirjeen. Kävi ilmi että kyse oli jostain lapusta joka oli tullut useampi kuukausi viime vuoden puolella ja nyt tiedusteltiin josko huolto jo olisi ajankohtainen ja voisivatko huollon pojat olla yhteydessä. Totesin vaan että eipä ole enää kun on jo tehty kauan sitten, mihin vastapuoli totesi että homma on sitten hoidettu DA:ssa. Sanoin että eipä ole vaan AM:ssä ja sitten seuraava kysymys olikin että onko auton vaihto harkinnassa. Totesin, että heti kun saatte 159 3,2 hinnoiteltua ja maahan niin voidaan alkaa katselemaan.
Siinä sitten olikin asiat puitu ja kiitos ja päivänjatkoa!
No, yrittävät ainakin, tässähän alkaa kohta tuntea itsensä tärkeäksi asiakkaaksi.
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Ainoastaan kerran "edellisessä elämässä" on JKLn autotarvike (VW-liike) soittanut perään, että olinko heidän tekemäänsä huoltoon tyytyväinen ja kysyivät muutaman rutiinikysymyksen. Oli kait niiden omalaadunvalvontaa.
Ja toisen kerran Italkon-lähetti kyselyn postitse kun olin ostanut uuden Bravon, missä kysyttiin liikkeen ja huollon toimintaa. Ostin auton silloiselta yksityiseltä Fiat-myyjältä, nykyiseltä jobbarilta, joka ei oikein kohdellut nuorta ostajaa asiallisesti. Parin viikon päästä Italkon lähetti kaksi pahvilaatikollista tavaraa lohdutukseksi. Muutaman lippiksen, takin tikkataulun, sateenvarjon jne... Sit oli taas hyvä mieli
Ja toisen kerran Italkon-lähetti kyselyn postitse kun olin ostanut uuden Bravon, missä kysyttiin liikkeen ja huollon toimintaa. Ostin auton silloiselta yksityiseltä Fiat-myyjältä, nykyiseltä jobbarilta, joka ei oikein kohdellut nuorta ostajaa asiallisesti. Parin viikon päästä Italkon lähetti kaksi pahvilaatikollista tavaraa lohdutukseksi. Muutaman lippiksen, takin tikkataulun, sateenvarjon jne... Sit oli taas hyvä mieli
Abarth 500 Esseesse
Täytyy vielä tarkentaa että sikäli hyvä suoritus että en nykyistä autoa DA:sta ostanut vaan Forssan TT-autosta, joka vasta nyttemmin on DA:n kaappaama. Ja sieltä on aina saanut erittäin hyvää palvelua ennen DA:n aikaa, joten mielenkiinnolla pistetään tarjouspyyntöä sisään kunhan saavat 3,2:n hinnoiteltua. Mutta voi olla ettei siihen pysty taipumaan vaan on odoteltava Breraa tai sitten pysyttävä klassikossa vaikka joutuukin menemään katsastukseen syksyllä.