Aina ajelen ihan kiltisti, ketään en koskaan kiusaa, enhän
No tottakai tulee kiusattua, BMW, Mersu, Audi, Volvo, ei se niin merkistä kiinni ole, mutta varmaan takavalot ja se musta tuprahdus on monella ollut yks niitä harvoja "näkökulmia" joita meikäläisen autoon saa
Huomattu on, tuijottavat ja monttu useimmiten loksahtaa auki kun jäävät valoihin seisomaan... on se hienoa kyykyttää niitä nokkapystyssä ajavia volvo, mersu, bmw pukumiehiä vaikka nykyään kyllä pitää miettiä ketä kiusaa, kaikennäköstä hullua näkynyt liikenteessä, ja ei ne uudet autotkaan mitään hitaita ole...
Just eilen marsuliini kerto etä joku skoda-mies oli jostain syystä provosoitunut oikein kunnolla riehumaan räppänällään kehä2:lla.
Todennäkösesti ei ollut kestänyt sitä että nuorinainen meni alfalla ohi.
Oli skoda mies suutuspäissään tehnyt niin kovan ohjausliikkeen että oli eukolla sen vieressä kolahtanut pää auton ikkunaan..
sen jälkeen vasta oli rauhottunu,tai eukko vierellä oli rauhoittanut..
Tjaaa.... enpäs tiedä tilannetta, kun olen itse aina päihtyneenä kun naikkonen ajaa autolla.... tai sitten en ole kyydissä ollenkaan eikä se juuri kerro mitä tienpäällä on tapahtunut....
Juu...olihan se aika huvittavaa touhua.Skoda kuski jostain pimahti,kai merkki ja naiskuski otti päähän liikaa.Yhtäkkiä vaa alko heittää kisaa,yritti aina ohi mutta oli mulle liian hidas Sit teki tooosi pelottavan näkösen liikkeen,onneksi ei sattunu mitään.Tai kyllä se pelkääjän puolella ollut nainen lenteli aika komiasti... Toivottavasti kuski oppi jotain.
Niin ja kyllähän itsekkin tunnustan välillä näyttäväni muille miten alfa lähtee.Usein vastapuoli sattuu olemaan just joku BMW tai Volvo kuski. Jostain kumman syystä
Sehän on mukavaa revitellä, kun on autot millä näyttää kaapin paikka.
Toisin se on, esim. mulla, tulee köröteltyä ihan hissukseen ja saa varoa, ettei itse provosoi/provosoidu. Ihmeellistä nykyään, että ihanteena on liikenteessä hurjastelu. Ei ole ihme, että saa lehdestä lukea hurjasteluista/ kuolleista.
Aika usein saa huomata liikenteessä muitten provosoivan ja kaasuttelevan vieressä.. tosin en nyt ihan hitaimmasta päästä ole itsekään ratin takana Ajon pitää olla joutuisaa ja hitaammat alta pois
Vaimo kertoi Alfan kiihtyneen valoista kivasti V-Powerilla, kun joku oli haastanut.. Ja minä kun yritän ajella rauhallisesti, kun kuitenkin kahdeksatta kuukautta jo käydään.