Mutta se järkyttävä hinta; eli kaikki tämä DA:ssa 1450€....

Valvoja: Moderators
Minun autoa hieman korjailtiin öljynkulutuksen vuoksi ja lasku oli jo tuon 4000 euroa,tosin vaihtoautotakuun aikana,joten ei tarvinnut itse maksaa.Scuore sportivo kirjoitti:... Mutta kuinka paljon mahtaisi olla hinta-arvio, jos 156:n kone sanoisi poks...MP kirjoitti:No tuo on väöhemmän kuin eno pulitti taannoin kun VW Polon SDI-kone sano poks 62 tkm:n kohdalla. HInta-arvio oli 4000 Euroa, josta hänen piti itse lopulta maksaa kolmasosa.
On kyllä ollu melkoisen halvat osat sitten.. Itse tein 120 huollon, sis siis jakopään kilkkeet hintaan 575Lasse kirjoitti:Voi jesus mitä rahamääriä! Tein eilen saman homman ilman termaria hintaan 380e sis. osat jakohihna, tasapainohihna, kiristin, ohjainlaakeri ja muuntimen korjaussarja. N. puolet tästä oli työn osuus. Haloo!
Missä tähän hintaan? DA:lla maksaa pelkkä tasapainoakselin remmikin 115€. Vois kai jättää pois...Lasse kirjoitti:Voi jesus mitä rahamääriä! Tein eilen saman homman ilman termaria hintaan 380e sis. osat jakohihna, tasapainohihna, kiristin, ohjainlaakeri ja muuntimen korjaussarja. N. puolet tästä oli työn osuus. Haloo!
Jaa että termarille tuli hintaa 450€m.sa kirjoitti:Vihdoinkin sain auton kuntoon. Eli vaihtoon meni ajoituksenmuunnin ja termostaatti. Ei kuulosta enää dieseliltä, varsinkaan kylmänä ja kulutuskin tippui litralla. Samalla kannatti vaihtaa myös jakohihna hiluineen kun kerran tuli se pois otettua. Eli erittäin positiivinen lopputulos, varsinkin kun eivät tarjonneet "mutku ei tuu vikakoodia - selitystä". Näin siis Tre:ella.
Mutta se järkyttävä hinta; eli kaikki tämä DA:ssa 1450€....Autossa oli Delta-vaihtotakuu tms. jolloin enää omakustannushintaa tuli "vain" 915€... morjes.
On kokemuksia... perseestä ainakin minun kohdalla oli. kerran erehdyin Croman sinne kiikuttamaan käyntihäiriön vuoksi kun ei itsellä ollut tiloja rassailla, vaihtoivat tulpat kahteen kertaan ja uusivat joitakin alipaineletkuja + säätivät ruiskun... ei auttanut kuitenkaan asiaan muutakuin pahentavasti ja auto jätti seuraavana päivänä koulun pihaan! ja laskua tuli about 2400 vanhaa markkaa ja takuuta työllä ei tietenkään ollut... kyllä muuten opiskelijaa kirpaisi..niki kirjoitti:No, ei mulla kokemuksia ole deltastakaan. Asun Turussa. Onko jollain muulla kokemuksia Turun deltan huoltotoiminnasta?
Kallista on, mutta onko työn laatu silti edes kohtalaista? Olisi kamala juttu maksaa itsensä kipeäksi ja silti huomata, ettei mitään ole korjattu tai auto on samassa kunnossa kuin ennen huoltoa. Näinkin varmaan tapahtuu.
Olen muuten aina ihmetellyt, mikä on tuo pientarvikelisä. Onko se jotain muttereita tms? vai laskuttavatko vain fiiliksen mukaan?