Edit: Laitetaanpa vähän havainnollisempia otsikoita. -Rasvis
Vapaavirtaussuodatin Alfa 33:een?
Valvoja: Moderators
Vapaavirtaussuodatin Alfa 33:een?
mistäs sais 33:een alfaan vapaavirtaus suodattimia ja oliskos siitä mitään hyötyä avarammanputkiston kanssa
?
Edit: Laitetaanpa vähän havainnollisempia otsikoita. -Rasvis
Edit: Laitetaanpa vähän havainnollisempia otsikoita. -Rasvis
Nuo omaan koteloon tulevat suodattimet on aika hiljaisia, tehoon tuskin sen kummempaa merkitystä kuin jos laittaisi puhtaan paperisuodattimen. Noissa alkuperäiseen koteloon tulevissa on ainakin se hyvä puoli että saa viileetä ilmaa suodattimelle.
Pakoputken jos teet niin hyöty on varmasti suurempi kuin suodattimen vaihdolla jos pari heppaa lasketaan hyödyksi
Pakoputken jos teet niin hyöty on varmasti suurempi kuin suodattimen vaihdolla jos pari heppaa lasketaan hyödyksi
Viimeksi muokannut GAMMA500, 20 Syys 2004, 06:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Ajoin juuri uuden, 250 egen Golffini Kokkolasta Hesaan. Pakoputki katkesi Tampereella. Ostin korvatulpat. Mainittavaa tehonlisäystä en huomannut edes talla pohjassa motarilla, mutta äänet paranivat.
Olisikohan sitten lastutus parempi, jos noilla ilmanvaihtotuotteilla saa vaan ääniä.
En tiedä tuon koneen ruiskujärkästä, mutta jos se on yhtä huonosti konfiguroitava kuin 3.0 75-mallin L-jetti, niin Muukkosella on vähän päälle 500 euron Greddy E-manage (lisäboksi), jolla säätökäyriä saa sen verran parempaan asentoon, että jotain pitäisi näkyä tai tuntua. En tosin ole satavarma, olen vain hommannut boksin, mutten asennuttanut.
Tuollainen boksi on siitä hyvä, että sen voi ottaa irti jos auto vaihtuu.
Olisikohan sitten lastutus parempi, jos noilla ilmanvaihtotuotteilla saa vaan ääniä.
En tiedä tuon koneen ruiskujärkästä, mutta jos se on yhtä huonosti konfiguroitava kuin 3.0 75-mallin L-jetti, niin Muukkosella on vähän päälle 500 euron Greddy E-manage (lisäboksi), jolla säätökäyriä saa sen verran parempaan asentoon, että jotain pitäisi näkyä tai tuntua. En tosin ole satavarma, olen vain hommannut boksin, mutten asennuttanut.
Tuollainen boksi on siitä hyvä, että sen voi ottaa irti jos auto vaihtuu.
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Ei.Seiska5mma kirjoitti: Olisikohan sitten lastutus parempi, jos noilla ilmanvaihtotuotteilla saa vaan ääniä.
Jos haluaa oikeasti tehonlisäyksen, joka tuntuu, kannattaa vaihtaa koko auto tai moottori.
Jos nyt välttämättä haluaa ohjelmoida ruiskun uudelleen, niin esim. Megasquirt on varmasti parempi vaihtoehto, kuin tavan lastu. Ja kaikenlisäksi huomattavasti halvempikin.
Tommosen valmiin Megasquirtin sytkäohjauksella saa n.300 eurolla.
Mun tarvii tollanen ostaa turboon, kun siellä taitaa ohjelmat olla ihan viturallaan (lastutettu). Saapahan ainakin kunnolla säädettyä!
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa