Riivattu luukku ei aukea milliä enempää. Ei muuten olis ongelma mutta olis kiva saada puhelin lataukseen. Mitään ideoita kellään? Täytys varmaan saada ravisteltua autoa eri asennoissa. Kele.
Tuhkakuppi jumissa
Valvoja: Moderators
Tuhkakuppi jumissa
Nyt olis tarvetta tuhkakupin luukun manaajalle. Mulla on tavan mukaan ollut tuhkakupissa jokunen lantti parkkimittareita varten. Nyt ilmeisesti joku ropo on tunkenut sen varsinaisen tuhkakupin ja ja konsolissa olevan luukun väliin.
Riivattu luukku ei aukea milliä enempää. Ei muuten olis ongelma mutta olis kiva saada puhelin lataukseen. Mitään ideoita kellään? Täytys varmaan saada ravisteltua autoa eri asennoissa. Kele.
Riivattu luukku ei aukea milliä enempää. Ei muuten olis ongelma mutta olis kiva saada puhelin lataukseen. Mitään ideoita kellään? Täytys varmaan saada ravisteltua autoa eri asennoissa. Kele.
Se vääntely taitaa olla aika tuhoontuomittua kun kolikko tai mikä lie estää sen luukun normaalin liikeradan. Vähänkin enempi voimaa ja luukku on palasina.
En tiedä saisko sitten jollain rautalangan palalla tökittyä rahan johonki sieltä välistä pois tieltä. Mahtaako siellä olla tilaa vaan missään.
Uudempi vai vanhempi keskikonsoli. Sitä en osaa sanoa, mitä niillä on eroa?
En tiedä saisko sitten jollain rautalangan palalla tökittyä rahan johonki sieltä välistä pois tieltä. Mahtaako siellä olla tilaa vaan missään.
Uudempi vai vanhempi keskikonsoli. Sitä en osaa sanoa, mitä niillä on eroa?
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Uudemmassa ainakin kromatut ilmastoinnin säätimet. (ja onhan se koko konsoli ihan erilainen, mutta tuo nyt oli ainoa yksityiskohta joka tuli äkkisältään mieleen)enial kirjoitti: Uudempi vai vanhempi keskikonsoli. Sitä en osaa sanoa, mitä niillä on eroa?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
Ei se kyllä lähde, on kahdella ruuvilla kiinni yläpäästään. Mutta tuo pelkkä luukku on mahdollista saada irti runkoosastaan, työntämällä luukkua sivulle päin ja samalla vetämällä sitä itseensäpäin. Jos työnnät/kampeat luukkua oikealle päin niin sillon samallaluukun vasemmasta kulmasta vedät itseesi. Olipa selkee.
Tuon pelkän luukun olen irroittanut, tosin silloin runko-osa oli irti kojelaudausta eli ei välttämättä lähde paikallaan irti kuin rikkinäisenä.
Tuon pelkän luukun olen irroittanut, tosin silloin runko-osa oli irti kojelaudausta eli ei välttämättä lähde paikallaan irti kuin rikkinäisenä.Epezi kirjoitti:Nii-i tuommoista se elämä on kun rahaa on niin paljon että tarvii roskiksetkin sillä täyttää
Joo ei enää taskuihin sovi.
Aikani taisteltua voitin sen hemmetin kipon. Eikä tarvinu edes säpäleiksi pistää. Sen verran sain sieltä luukun alta meisseliä tunkettua väliin, että ähellyksen ja kolikkoflipperin saldona oli pari lanttia. Hieman se kampeemista vaati ja jonkin verran naarmuja sain aikaseksi mutta ei ne onneksi sieltä luukun alapuolelta näy.
Noi pari kolikkoa kun sain kammettua sieltä alakautta niin sitten pääsinki jo ruuvaamaan koko hoidon irti. Varsinainen rahasampo olikin kun ravistelemalla vielä sai kahvirahat aikaseksi.