Lähinnä kysymykselläni tarkoitin ihan sitä ilmamääräarvoa mitä anturi näyttää ehjällä anturilla (näkee testerillä). Kun ei se välttämättä oo täysin rikki tai täysin ehjä vaan jotain siltä väliltä, kuitenkaan vikakoodia antamatta.
Ihan vaan vertailun pohjaks haluaisin tietää vakioarvon..
Examinerin mukaan täyskaasulla pyynti on 1200 kuten volkkareissakin. Mulla ILMI antoi arvoksi 560, mutta vikakoodia noinkin rikki oleva anturi ei antanut. Myöskään ILMIn piuhan irroittaminen ei aiheuttanut vikakoodia, eikä sytyttänyt vika valoa.
Mulla ainakin 2.5 V6 ei ottanut kuin 5000 rpm. Vaihdon jälkeen täydet.
Bosch myy 92e. Delta pyysi tosiaan 450e. Samaran mittari käy ainakin 2.5 V6:een.
CARF0609 kirjoitti:Mulla ainakin 2.5 V6 ei ottanut kuin 5000 rpm. Vaihdon jälkeen täydet.
Bosch myy 92e. Delta pyysi tosiaan 450e. Samaran mittari käy ainakin 2.5 V6:een.
Mistä noita boschin mittareita saa? Varmaan tyhmä kysymys, mut kumminkin. Hain tänään muukkoselta jonku tarvike kiinalaisen ja laitoin paikelle... Eihän se pelannu ollenkaan
Bosch mittareita kai saa valtuutetuilta kauppiailta kuten joku oli pistänytkin. Lappeenrannassa ainakin Auto-Sähkö. Jos ostaa Ladan mittarin ( itse mittari on sama jopa numerot) niin joutuu vaihtamaan sen originaali putkeen. Muuten helppoa mutta ihme ruuvin kannat.Toiminut 9 kk erittäin hyvin. Jari