"We did not appeal against the decision,? said AutoDelta team manager Monica Sipzs, explaining: ?The non-conformity of the checked part was due a fabrication mistake, because we were in a hurry in order to finish the cars in time for the first meeting."
ETCC ROUNDS 3 & 4 - VALENCIA
Valvoja: Moderators
ETCC ROUNDS 3 & 4 - VALENCIA
kolmoisvoitto molemmissa lähdöissä, harmi että Farfus menetti Monzan pisteet kun auto todettiin laittomaksi
"We did not appeal against the decision,? said AutoDelta team manager Monica Sipzs, explaining: ?The non-conformity of the checked part was due a fabrication mistake, because we were in a hurry in order to finish the cars in time for the first meeting."
"We did not appeal against the decision,? said AutoDelta team manager Monica Sipzs, explaining: ?The non-conformity of the checked part was due a fabrication mistake, because we were in a hurry in order to finish the cars in time for the first meeting."
-
Curva Grande
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Hyvältä näytti myös Tavanon meno yksityisalfalla. Monzassa paikanpäällä nähtynä ja kuultuna pitää todeta, että tehtaan autot ovat kuin eri planeetalta. Nytkin eurosportilta katsottuna näkee huomattavan eron autojen käyttäytymisessa kaarteissa. Nyt on alfoissa alusta kohdallaan - ja paremmin toleranssien sisällä kuin Monzassa 
Farfus eritoten ansaitsi paalupaikan ja palkintosijansa edellisen kisan hylkäyksen jälkeen.
Bemareiden luulisi huolestuvan kun yksityistiimin bemari kulkee kovempaa kuin tehdasautot. Vai onko niin että bemari myy viimeisimmät palikat myös asiakastiimeille kun taas alfa pihtaa.
Farfus eritoten ansaitsi paalupaikan ja palkintosijansa edellisen kisan hylkäyksen jälkeen.
Bemareiden luulisi huolestuvan kun yksityistiimin bemari kulkee kovempaa kuin tehdasautot. Vai onko niin että bemari myy viimeisimmät palikat myös asiakastiimeille kun taas alfa pihtaa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...