Coolerin kyljessä sijaitseva sähköinen ahtopainemittarin anturi on korvattu "normaalilla" letkuanturilla eli purkki ei taida saada mitään infoa ahdoista?
75 ahdot ja sytkä
Valvoja: Moderators
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
75 ahdot ja sytkä
Muuttaako LE2 -jetti sytkäennakkoa ahtojen mukaan? Autossa on Rosson lastu (käsittääkseni 0.9bar), mutta koska sähköinen ahtopaineenrajoitin ei ole kiinni, niin mistä tuo sitten osaa sytkän säätää? Ahdot olen ruuvannut käsipelillä painekellosta.
Coolerin kyljessä sijaitseva sähköinen ahtopainemittarin anturi on korvattu "normaalilla" letkuanturilla eli purkki ei taida saada mitään infoa ahdoista?
Coolerin kyljessä sijaitseva sähköinen ahtopainemittarin anturi on korvattu "normaalilla" letkuanturilla eli purkki ei taida saada mitään infoa ahdoista?
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
No woe räkä!
Mitenkäs ne sytkäennakot mitataan ja säädetään vaikka 0.9 paineelle sopivaksi?
Jos kokeilisi ajaa 0.9:n paineille sopivilla ennakoilla, niin toimiiko huonosti silloin kun paineita on vähemmän? Sellasta anturia kun ei varmaan mistään löydä
MSD:llä on joku säädettävä sytytyksen myöhästäjä, mutta palikka maksaa useamman satasen.
Scuderia meinasi, että siihen pystyisi itsekin tekemään jonkun myöhästimen jos tietäisi orkkispalikan arvot. Mistähän niitä arvoja kannattaisi etsiä?
Mitenkäs ne sytkäennakot mitataan ja säädetään vaikka 0.9 paineelle sopivaksi?
Jos kokeilisi ajaa 0.9:n paineille sopivilla ennakoilla, niin toimiiko huonosti silloin kun paineita on vähemmän? Sellasta anturia kun ei varmaan mistään löydä
MSD:llä on joku säädettävä sytytyksen myöhästäjä, mutta palikka maksaa useamman satasen.
Scuderia meinasi, että siihen pystyisi itsekin tekemään jonkun myöhästimen jos tietäisi orkkispalikan arvot. Mistähän niitä arvoja kannattaisi etsiä?
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Työkaverin 200sx:ssä on sellanen lastu, johon on ohjelmoitu vakioennakot, eli ei ilmeisesti muuta niitä paineiden mukaan. Tietääkö joku tuosta Alfa Rosso- lastusta?
Miten ne ennakot voi mitata?
JOS tolla nyt ehtisi maanantain ratapäiville, niin olisi ihan kiva tietää, että voiko noilla nykyisillä sytytysennakoilla antaa sikaa
Eilen ajoin hieman pidemmän lenkin kun vein auton tuulilasin asennukseen ja siinä samalla pääsi sitten vähän polkemaan. En ainakaan 0.7:n paineilla kuullut selvää nakutusta, tosin venttiilien naputus hämää vähän sytkän kuuntelemista..
Miten ne ennakot voi mitata?
JOS tolla nyt ehtisi maanantain ratapäiville, niin olisi ihan kiva tietää, että voiko noilla nykyisillä sytytysennakoilla antaa sikaa
Eilen ajoin hieman pidemmän lenkin kun vein auton tuulilasin asennukseen ja siinä samalla pääsi sitten vähän polkemaan. En ainakaan 0.7:n paineilla kuullut selvää nakutusta, tosin venttiilien naputus hämää vähän sytkän kuuntelemista..