Vanhaan lanciaan uusi mankka.
Valvoja: Moderators
-
gYdEbUh
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Vanhaan lanciaan uusi mankka.
Irtonaisista johdoista ei ota mitään selkoa mikä menee mihinkin standardi ISO liittimiin, paitsi mittaamalla joka ei ole mikään kakkusen palanen.. Joten joku niistä joka on vanhaan lanssuun uuden mankan iskenyt tekisi suuren palveluksen kaikille jotka ajattelevat uusien popitusten iskemista vanhaan lanssuunsa
Tämän täyteenpanoksi sinun täytyy vain vetäistä radionkokkareesi pois autosta ohessa olevilla kahdella (2)
pellin kappaleilla ja lukea ISO liittimien vieressä olevien johdonpäistä tekstit ja kertoa täällä mikä teksti menee mihinkin lanssun väriin
Kiitti kiitti
Huom. kopioin tämän lancia foorumeilta koska siellä ei ilmeisesti vastausta tiedetty
Kokeilempahan sitten täällä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Vedetäänpäs lonkalta ilman tietoa
.
Punainen/keltainen = jatkuva virta, musta = maa.
Kaiuttimen johdot löydät, kun kokeilet ysivoltin paristolla mistä johdoista alkaa napsumaan mikäkin kaiutin.
Noin olen itse tehnyt, ja hyvin toimii.
Punainen/keltainen = jatkuva virta, musta = maa.
Kaiuttimen johdot löydät, kun kokeilet ysivoltin paristolla mistä johdoista alkaa napsumaan mikäkin kaiutin.
Noin olen itse tehnyt, ja hyvin toimii.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
gYdEbUh
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Kiitus hot tipsyistä, aloitin mankan laittamisen mutta ei ihan ekalla tärppinyt, vanhassa mankassa oli meinaan erillinen häiriönpoistaja boksi johon meni miinus sekä kaksi yhteen niputettua sinipunaista johtoa ja sitten vielä on erillisenä yksi sinivalkoinen johto eri liittimellä joka jäi ylimääräiseksi..
eihän nuo niputetut johdot voi olla heräte ja virta samassa?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
-
gYdEbUh
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Rolle varmaan sekoitti värit, mutta vittumaista kun olen kokeillut aikalailla kaikki vaihtoehdot ja mankka joko ei käynnisty tai käynnisty ja sammuu aina 3 sekan päästä, ajattelin että vikaa joko soittimessa tai johdoissa. Voisikohan vanhassa sonyssa ennen ollut musta boksi joka kuulemma oli häiriön poistaja olla sittenkin auton oma radioboksi että uudemmat mankelit pelittävät siinä?
PRRHHKKLL!!...
EDIT: Niin ja ylärillä tulee samat virrat riippumatta virta-avain asennosta: sinivalko:0.29v
Toinen sinipuna 'kuollut' ja toinen heruttaa sen tarvittavan virran eli auto käynnissä 14v.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Nyt pistikin oikein miettimään, kuinkas mä nyt ne kytkinkään.
Mulla on joka tapauksessa niin, että mankalle tulee suora virta. Ei tarvitse avaimia virtalukkoon.
Olikohan niin että:
ISO-liittimen virta ja heräte (pun. ja kelt.) menee samaan reikään sokeripalassa, johon sitten tulee jatkuva virta. Maa maahan (yleensä
) ja virtalukolta tulevan teippasin jemmaan.
Korjatkaa, jos muistelen täysin v..tuilleen.
gYdEbUh: kaiva kaikki mahdolliset johdot sieltä konsolin sisältä ja mittaa jos voit. Mulla oli siellä parin edellisen omistajan virityksiä, joista ei ottanut erkkikään selvää. Kun kaivoin tarpeeksi, sieltä löytyi ihan orginaalijohdot ja sit oli helppoa.
Mulla on joka tapauksessa niin, että mankalle tulee suora virta. Ei tarvitse avaimia virtalukkoon.
Olikohan niin että:
Korjatkaa, jos muistelen täysin v..tuilleen.
gYdEbUh: kaiva kaikki mahdolliset johdot sieltä konsolin sisältä ja mittaa jos voit. Mulla oli siellä parin edellisen omistajan virityksiä, joista ei ottanut erkkikään selvää. Kun kaivoin tarpeeksi, sieltä löytyi ihan orginaalijohdot ja sit oli helppoa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
gYdEbUh
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Tilanne on siis lauennut.. vastaus oli: mössötä kaikki johdot yhteen klönttiin. Eli kun laittoi ISO liittimen heräte ja virta johdon yhteen ja sitten auton 2 jotain johtoa yheen niin alkoi löytyä potkua, jättäen sen kolmannen auton johdon käyttämättä. Kiitos kaikille osanottajille
EDIT: Siis yhdisti nuo kaksi nippua eli käytänössä iski neljä johtoa samaan magmaan 
Viimeksi muokannut gYdEbUh, 27 Maalis 2005, 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Ja monessa muussakin uudessa autossa. Suurin haitta tuossa on, ettei radiolle tule jatkuvaa virtaa ja hukkaa kanavat muistista.Zenery kirjoitti:Volkkareissa tosin iso-liittimessä nuo ovat toisin päin.
Siksi laitevalmistajilla, ainakin Sonylla, on radion omassa johtosarjassa punainen ja keltainen johto varustettu liittimillä, joten voi vaihtaa päikseen, ja taas toimii.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori

